logo-samandehi
فروش شارژ
خرید گیفت کارت
اهنگ جدید ایرانی
دانلود سریال آفتاب پرست
دانلود فیلم دوبله فارسی
هاست ایران
دانلود سریال ایرانی
اجاره خودرو
آموزشگاه زبان
اهنگ جدید
تعمیر جک بازکن پارکینگ
ارسال پیامک تبلیغاتی
دستگاه شیرینگ
خرید بلیط هواپیما
تعمیرات کرکره برقی شبانه روزی


شاتل

– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس در زمان سرپرستی مجید صدری در این باشگاه، قراردادی سه ساله با یک شرکت به‌عنوان کارگزار این باشگاه امضا کرد. قراردادی که طبق آن درآمد پرسپولیس از بحث اسپانسری و تبلیغات محیطی مبلغ 330 میلیارد به اضافه 300 میلیارد حق پخش تلویزیونی عنوان شد، اما عملاً در پایان فصل بیست‌و‌یکم هیچ یک از این درآمدها تحقق پیدا نکرد.
کارگزار فصل بیست‌و‌یکم باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد برای تبلیغات محیطی و فضای تبلیغاتی این باشگاه در مجموع قرار بود 110 میلیارد پرداخت کند. علاوه بر این، 220 میلیارد دیگر نیز برای تبلیغات روی پیراهن و شبکه‌های اجتماعی سرخپوشان در نظر گرفته شده بود. در این بخش باشگاه پرسپولیس پیش از عقد قرارداد با کارگزارش، تبلیغات روی پیراهن خود را به یک بانک واگذار کرده بود که این قرارداد در نیم‌فصل فسخ و تبلیغات روی پیراهن نیز به کارگزار جدید باشگاه واگذار شد. همین موضوع و اینکه تبلیغات روی پیراهن تا نیم‌فصل در اختیار کارگزار جدید نبوده است باعث شد 220 میلیارد مدنظر در قرارداد؛ نصف شود و به 110 میلیارد کاهش پیدا کند!
سرخپوشان که در دی ماه از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند، به دلیل عدم شرکت در این مسابقات حدود 30 تا 40 میلیارد دیگر از درآمدشان در بحث شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات روی پیراهن را از دست دادند تا از کل قرارداد سرخپوشان با کارگزار در فصل بیست‌ویکم چیزی حدود 190 تا 200 میلیارد باقی بماند. مبلغی که باز هم تحقق پیدا نکرده است و شنیده می‌شود مبلغ پرداختی از سوی کارگزار به باشگاه پرسپولیس، تنها چیزی حدود 90 تا 100 میلیارد بوده است؛ یعنی حدود 50 درصد!
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تاریخ 21 خرداد ماه در واکنش به همین موضوع عنوان کرده بود: «دریافتی باشگاه 50 درصد هم نیست، خیلی کمتر از این عدد است، ولی بناست که بنشینیم و صحبت کنیم، چون یک کار حقوقی است. فقط 10 میلیارد از کارگزار دست باشگاه آمده است. یکسری هزینه‌ها بوده که باید پرداخت می‌کردند که ربطی به باشگاه نداشته است».
در همین راستا نارضایتی باشگاه پرسپولیس از عدم پایبندی کارگزار به تعهدات خود باعث شده است تا جلسه‌ای طی روزهای گذشته مابین نمایندگان باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه برگزار شود. در این جلسه دو طرف صحبت‌هایی برای حل اختلافات مالی پیش آمده انجام داده‌اند و قرار است طی روزهای آینده نیز این جلسات ادامه داشته باشد.
باشگاه پرسپولیس در صورت توافق با کارگزار فعلی، همکاری خود با این شرکت را در فصل بعد نیز ادامه خواهد داد اما در صورت اقاله (فسخ) قرارداد با این شرکت، باید از طریق انجام مزایده کارگزار جدید خود را انتخاب کند.سریال «تلاش پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی» همچنان ادامه دارد/ توافق یا راهکاری برای فرار از فشار هواداران؟
انتهای پیام/


سفرمارکت بلیط هواپیما


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




توسط varzeshikhabari