تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: براساس صورت جلسه در حضور معاون وزارت ورزش با سرخابی‌های پایتخت درباره تبلیغات محیطی تفاهم کردیم اما متاسفانه باشگاه استقلال رفتار مناسبی با سازمان لیگ نداشت اما پرسپولیس هماهنگی لازم را انجام داد.
به گزارش ایرنا، صادق درودگر در گفت و گویی اظهار داشت: زمانی که وارد سازمان لیگ شدم، مسوول بازاریابی نبودم و هنگامی که به عضویت هیات رییسه این سازمان درآمدم دیدم که حامی مالی با شرایط بدی با ما صحبت می‌کند و گفت که ما را به رسمیت نمی شناسد و از من خواهش کردند تا تبلیغات را بگیرم.
وی افزود: ۲۰ سال پول فوتبال را می‌بلعیدند. حامی مالی دو فصل گذشته در جلسات اول گفتند ما آمدیم به شما یاد بدهیم و کمک کنیم و نباید از ما پول بگیرید و به گونه‌ای با ما رفتار می‌کردند که انگار فوتبال بچه صغیر است.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ ادامه داد: در این دو سال گذشته پول را به سازمان لیگ برگرداندیم و طرف قرارداد بودیم. سازمان لیگ یک نسخه از قرارداد را نداشت. وقتی این مسوولیت را پذیرفتم به آن شرکت بدهکار اعلام کردیم ریز دریافتی قرارداد را بیاورد.
وی افزود: در این ۲ سال با شرکت طرف قرارداد کار کردیم اما طرف اول بودیم و ۲۷ درصد بابت اجرا پول می‌دادیم و اگر این ۲۷ درصد را به ۷ درصد تقلیل دهیم کار بزرگی برای فوتبال است. هفته اول تا هفتم مسابقات با یک حامی مالی قرارداد بستیم زیرا همه ما را تحریم کرده بودند.
درودگر عنوان کرد: براساس صورت جلسه در حضور گروه و معاون وزارت ورزش با استقلال و پرسپولیس درباره تبلیغات محیطی تفاهم کردیم اما متاسفانه استقلال روش مناسبی با سازمان لیگ نداشت اما پرسپولیس هماهنگی لازم را با ما انجام داد.
وی اضافه کرد: استقلال پنج میلیارد به برند تبلیغات محیطی و سایر باشگاه‌ها ضرر زده و یک سری تابلو گذاشتند و کاملا تبلیغاتی‌های ما را راه ندادند. واگذاری صد در صد نیست. قراردادی که با باشگاه‌ها بستیم محترم است و اگر ضمانت نامه‌های بانکی را بیاورند ما احترام می گذاریم. از قراردادی که بستیم عددی به باشگاه‌ها می رسد.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: عدد و رقم تبلیغات امروز شرایط مطلوبی برای تبلیغات محیطی نیست اما درآمدهای ما بالای ۲۰ میلیارد است. باشگاه استقلال و هواداراش محترم هستند اما شرکت‌هایی هستند که دروغ می‌گویند که استقلال ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد.استقلال باید کلیه قراردادهای آیین نامه شرکت‌های دولتی را رعایت کند. آیین‌نامه تضمین معملات دولتی برج تیر ۱۴۰۰ را هم رعایت کند. مبلغ ۱۸۰ میلیارد برای باشگاه‌ها گذاشتیم در حالی‌که پارسال ۱۳۰ میلیارد بود.
وی افزود: باید در مسیر قانونی برنامه‌ریزی کنیم تا سال دیگر همه باشگاه‌ها تبلیغات خود را بگیرند. سال گذشته تبلیغات را برخی باشگاه‌ها گرفتند که باشگاه نساجی، پرسپولیس، استقلال و پیکان یک تبلیغ رفتند و سپاهان تبلیغات کل فصل را رفت و باقی باشگاه‌ها قرارداد نبستند. تبلیغات محیطی کار تخصصی است. آمادگی داریم تا در این زمینه همکاری کنیم اما همه چیز باید در مسیر قانون باشد.
درودگر گفت: استقلال در دیدار بعدی تبلیغات محیطی ندارد و باید این موضوع  در هیات ریسسه سازمان لیگ و بعد فدراسیون فوتبال بررسی شود.
وی عنوان کرد: برخی از تصمیمات برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از عهده فدراسیون فوتبال خارج است و ستاد کرونا به صورت آزمایشی تصمیم می گیرد.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ اظهار داشت: فتح الله زاده کمپ ناصر حجازی را در تهران با طی کردن مسیر اداری درست کرد و این امر در مورد تبلیغات محیطی هم همین است.
وی افزود: تبلیغات محیطی برای همه باشگاه ها است و باید سعی کنیم در مسیر قانونی برای همه تیم ها باشد. پارسال ۸۵ میلیارد تومان به‌عنوان پول، حق عضویت و ودیعه به باشگاه‌ها دادیم. تمام مدیران مالی باشگاه ها را در سازمان لیگ دعوت کردیم. بخشی از درآمدها به صورت مساوی تقسیم می شود و بخشی مربوط به جایگاه آن تیم در جدول پرداخت خواهد شد.
تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: ما دوست داریم در بحث تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها…
تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال گفت: ژاوی بارسا را…
تهران- ایرنا- شمار بورسیه ورزشکاران ایران توسط کمیته بین‌المللی المپیک…
تهران- ایرنا- بازیکن آرژانتینی تیم والیبال شهداب یزد به یک جلسه محرومیت…
تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه آ.اس رم ایتالیا پس از آنکه ستاره ۱۸ ساله…
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

source

توسط varzeshikhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *