تهران- ایرنا- ناتوانی از ارائه ضمانت‌های بانکی مورد نیاز به منظور استفاده از تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها، باشگاه‌های متقاضی را از امتیاز تبلیغات محیطی محروم می‌کند.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در دیدار استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، باشگاه استقلال برای نخستین بار در فوتبال ایران جواز استفاده از تبلیغات محیطی را در ورزشگاه آزادی به‌دست آورد.
البته این اتفاق در شرایطی رخ داد که سازمان لیگ برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها اعلام کرد که آنها ۷۲ ساعت فرصت دارند تا ضمانت‌های بانکی خود را ارائه کنند.
قرار بود تا آخر وقت اداری امروز (دوشنبه اول آذرماه) باشگاه‌هایی که به‌دنبال اخذ تبلیغات محیطی و اجرای آن به دست خودشان هستند، تضامین مورد نظر سازمان لیگ را ارائه کنند اما این اتفاق رخ نداد.
به نظر می‌رسد با توجه به اینکه ضمانت‌های لازم ارائه نشده‌ است، در بازی‌های آینده اجازه نصب تبلیغات در ورزشگاه آزادی به استقلال و پرسپولیس داده نشود.
سازمان لیگ امروز گزارشی مفصل از عدم ایفای ضمانت‌های بانکی درخواست شده، تهیه کرد و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد؛ در این گزارش تاکید شده است که با توجه به قوانین، از این پس باشگاه‌ها نمی‌توانند تبلیغات محیطی را بر عهده بگیرند.
تهران – ایرنا – کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، چرخه انتخابی تیم ملی کشتی…
تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: براساس صورت جلسه در حضور…
تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در نخستین روز از آذرماه سال ۱۴۰۰ تقدیم…
تهران- ایرنا- قیمت بلیت‌های‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت…
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

source

توسط varzeshikhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *