4 ساعت ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 1 Views
معرفی پادکست شما برای موفقیت آن اساسی است. در اینجا، پادکست‌ها هفت نکته را برای ایجاد و جذب مخاطبان شنونده به اشتراک می‌گذارند.
معرفی پادکست کیفیت مهم یک پادکست موفق است.
معرفی درست پادکست را در مسیر موفقیت قرار می دهد.
این هفت نکته به پادکست شما کمک می کند تا مخاطب ایجاد کند و آن را حفظ کند:
بیایید هر یک را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه می توانید آن را برای پادکست خود به کار ببرید.
ارین اسپارکس از پادکست Edge of the Web Radio می‌گوید که در مقدمه پادکست یک ارزش ظریف اما مهم وجود دارد، وقتی صحبت از آنچه او می‌گوید، «مرور کلیک کنید» وجود دارد.
ارین پیشنهاد می‌کند که مقدمه مانند یک قلاب عمل می‌کند – برای جلب توجه شنوندگان و فوراً مجذوب کردن او.
او این بینش را به اشتراک می گذارد:
"قلاب" صوتی برای مرور کلیک پادکست مهم است. با قدم زدن در یک برنامه پادکست، مردم 7 تا 10 ثانیه کلیک کرده و به آن گوش می‌دهند تا ببینند آیا نمایش را "احساس" می‌کنند یا خیر.
بسیار متفاوت از هر رسانه دیگری.»
کریس بروگان از پادکست Making the Brand موافق است که مقدمه پادکست باید کوتاه باشد.
او این بینش ها را در مورد کیفیت یک معرفی مفید پادکست به اشتراک می گذارد:
"من یک طرفدار بزرگ خلاصه هستم. هنگامی که آن را بیش از دو بار بشنوید، برای همه کسل کننده است.
مقدمه باید زمینه ذهنی را برای آنچه در راه است تنظیم کند.
موسیقی و کلماتی را انتخاب کنید که نمایش را شبیه‌سازی کنند.»
خورخه هرمیدا، مدیر برنامه در WMR.FM و پادکست های رادیویی کانابیس ، مشاهده می کند که مهم است که به شنوندگان دلیلی برای ماندن در پادکست ارائه دهیم، اما این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.
او می گوید که مطلقاً هیچ زمانی برای هدر دادن در معرفی پادکست شما وجود ندارد، بنابراین بسیار مهم است که به معنای واقعی کلمه هر ثانیه را حساب کنید.
او به اشتراک می گذارد:
«شنوندگان پادکست، درست مثل هر کس دیگری، بازه توجه کوتاهی دارند.
شما باید به شنوندگان دلیلی بدهید تا در 30 ثانیه اول به محتوای شما گوش دهند.
چه یک بازکننده سرد بسازید و چه چیزی را که قرار است در مورد آن صحبت کنید به پایان برسانید، باید فوراً آن شنونده را راضی کنید.
مقدمه را طوری بسازید که گویی هر شنونده ای بازه توجه کوتاهی دارد، زیرا در تجربه حرفه ای من، یا می مانند و به برنامه شما گوش می دهند، یا آن را رها می کنند و برنامه دیگری را برای گوش دادن پیدا می کنند."
Azeem Ahmad از پادکست Azeem Digital SEO به اشتراک می گذارد که یک معرفی خوب پادکست به حفظ مخاطب کمک می کند و همچنین تعامل و وفاداری را تشویق می کند.
این یکی از عناصر تئوری تبدیل است، که در آن حتی عناصر به ظاهر پیش پا افتاده می توانند اقدامی را که به دنبال آن هستیم تشویق یا منع کنند.
یک مثال کلاسیک یک بازاریاب آربیتراژ PPC است که تعداد فروش را برای هر کلیک به حداکثر می رساند.
بازاریابان وابسته به PPC بسته به اینکه هر بازدیدکننده را تا چه حد جذب می کنند، به سرعت موفق می شوند یا از کار خارج می شوند.
این شخص متوجه شد که تشخیص دستگاه تلفن همراه و افزودن نشان «iPhone friendly» یا «Android friendly» نرخ تبدیل آن‌ها را با نرخ قابل اندازه‌گیری افزایش می‌دهد.
بینش بعدی که Azeem پیشنهاد می کند مشابه است.
او گفت که معرفی پادکست همان اثری را دارد که کاربر را تشویق می‌کند تا برای پادکست کلیک کند و بماند یا آن را ترک کند.
و به همین دلیل، مهم است که مقدمه را به عنوان یک دارایی قابل تنظیم نگاه کنیم که می تواند برای بهبود حفظ مخاطب استفاده شود.
Azeem چگونگی اهمیت معرفی پادکست برای نرخ حفظ و تعامل را به اشتراک می گذارد:
"مردم از تکرار خسته می شوند و صرف نظر از قالب پادکست شما – ایده این است که شنونده را درگیر کنید.
اگر آنها را در 30 ثانیه اول از دست بدهید، به احتمال زیاد شاهد کاهش نرخ حفظ و جذب شنوندگان خواهید بود.
Azeem بعداً به اشتراک می‌گذارد که راهی برای بهبود حفظ و تعامل، آزمایش با ورودی‌ها و برون‌های جدید است.
او این نکته را به اشتراک می گذارد:
"به عنوان یک میزبان باید گاهی اوقات این را تغییر دهید.
سفارشی کردن مقدمه هر بار اساساً گزینه ای برای آزمایش بهترین عملکرد است.
برای مثال، می‌توانید آزمایش کنید که از مردم بخواهید چند قسمت در مقدمه در مقابل قسمت بیرونی مشترک شوند و ببینید کدامیک باعث رشد بیشتر می‌شود.»
Sparks اطلاعات مفیدی در مورد آنچه که باید در مقدمه پادکست بیان شود ارائه می دهد.
او به اشتراک می‌گذارد که چگونه مقدمه باید با « چه چیزی در آن برای من» ارتباط برقرار کند؟ ” پیشنهاد به شنونده.
پی بردن به اصل آزمایش شده و واقعی برای پاسخ دادن به این سوال "چه چیزی برای من مفید است؟" یک راه عالی برای فکر کردن در مورد چگونگی ایجاد یک مقدمه پادکست است که برای شنونده مفید باشد.
بنابراین، منطقی است که این رویکرد را برای معرفی پادکست‌ها اعمال کنیم تا به شنونده یادآوری شود که چرا آنجا هستند، که می‌تواند در کاری که انجام می‌دهد بهتر شود، اخبار صنعت را دنبال کند، سرگرم شود و غیره.
در اینجا چیزی است که Sparks به اشتراک می گذارد:
یک مقدمه خوب ارائه می دهد:
جیم هجر ، میزبان پادکست محبوب Webcology SEO ، پیشنهاد می کند که مقدمه پادکست به ایجاد حس آشنایی و مالکیت یک فضا کمک می کند.
من متوجه شده ام که مردم تمایل دارند در وب سایتی که از آن لذت می برند احساس مالکیت کنند، شاید به این دلیل که این سایت ممکن است بخشی از هویت آنها به عنوان نانوا، ورزشکار یا هر موضوع دیگری باشد.
تا به حال شده وارد یک رستوران مورد علاقه شوید و بلافاصله احساس راحتی یا انتظار داشته باشید؟
این احساس مالکیت یک تجربه است، که این تجربه مال شماست و باز هم مال شماست.
هجر می‌گوید که مقدمه پادکست می‌تواند تأثیر مشابهی داشته باشد، تا احساس راحتی و انتظاری را که فرد در فضاهای فیزیکی احساس می‌کند که به آن وفادار و مرتبط است، به ارمغان بیاورد.
او مشاهده می کند:
«یک بار خواندم که مردم به رستوران‌ها وفادار نیستند به همان اندازه که به فضاهایی که در آن احساس راحتی می‌کنند وفادار هستند.
همین را می توان در مورد پادکست ها نیز گفت.
مانند رادیو، پادکست ها تئاتر ذهن هستند. معرفی شما همان نفسی است که ابتدا فضایی را که شما، مهمانان و مخاطبان با هم ایجاد می کنید، تشکیل می دهد.
پادکست ها فوق العاده صمیمی هستند. فکر می‌کنم شما باید نسبت به مخاطبان خود احساس عشق کنید و عمیقاً به موضوع احترام بگذارید و معرفی شما اولین فرصت شما برای ایجاد آن است.
وظیفه یک میزبان این است که به مخاطب کمک کند منطقه ای را ایجاد کند که در آن او و میزبان تقریباً در یک مکان باشند.
چیزی که باید در نظر داشت این است که هر موسیقی مورد استفاده باید دارای مجوز باشد.
این ایده وجود دارد که استفاده از کمی از موسیقی دیگران اشکالی ندارد، اما ممکن است اینطور نباشد.
و اگر این جهتی است که شما در آن حرکت می کنید، ممکن است عاقلانه باشد که ابتدا با یک وکیل چک کنید.
متخصصان پادکست که برای این مقاله مشاوره شده اند، همگی موافق هستند که خرید مجوز برای حق هر موسیقی استفاده شده در پادکست مهم است.
همه قبول دارند که بهتر است برای موسیقی مقدماتی پادکست بدون حق امتیاز مجوز بگیرید، زیرا این امر از ادعاهای نقض حق نسخه برداری محافظت می کند.
سهام هرمیدا:
"موسیقی ما دارای مجوز است، و اکثر پادکست های دیگر به احتمال زیاد از نوعی موسیقی دارای مجوز از سایر ارائه دهندگان موسیقی مجاز برای برخی از موسیقی های اصلی استفاده می کنند که مستعد هیچ گونه مشکل حق نسخه برداری نیستند.
واقعاً مهم نیست که موسیقی از کجا آمده است، به جز اینکه من همیشه توصیه می‌کنم حتماً از موسیقی‌هایی استفاده کنید که مجاز به استفاده از آن هستید و مجوز استفاده از موسیقی مستند و قابل اثبات است.»
Sparks همچنین توصیه می کند برای مجوز استفاده از موسیقی هزینه کنید:
ما تعدادی مجوز موسیقی داریم که در طول سال ها از آنها استفاده کرده ایم.
ما به شدت توصیه می کنیم که مخازن صداهای مختلف را بررسی کرده و از آنها برای ایجاد برند صوتی استفاده کنید.
مکان هایی برای مجوز موسیقی عبارتند از Envato Elements، Epidemic Sound و موارد مشابه.
ما همچنین یک مجوز مستمر با گوینده صدای عمیق خود، صدای ما بر استعداد داریم.
زمانی که در حال توسعه یک نمایش بلندمدت هستید، باید به آن توجه کنید.»
بروگان توصیه می کند:
«صدای اپیدمی خوب کار می کند. مجوز خرید. "
همیشه هنگام انتخاب دارایی موسیقی دیجیتال، مجوز را بخوانید تا بدانید چه کارهایی را می توانید و چه کاری نمی توانید با موسیقی انجام دهید و برای مدت زمانی که حق استفاده از آن را دارید.
در این مرحله، باید واضح باشد که یک چیز به ظاهر پیش پا افتاده مانند مقدمه پادکست در واقع بخشی از پایه یک پادکست موفق است.
واضح است که محتوای پادکست مهمترین کیفیت یک پادکست است.
با این حال، به همان اندازه که محتوا مهم است، این مقدمه پادکست است که صحنه را تنظیم می کند و باعث می شود شنوندگان احساس کنند به مکان خوشحالی خود رسیده اند، در حالی که آنچه را که در آن وجود دارد برای شنونده به اشتراک می گذارد، که آنها را تشویق می کند که به دنبال محتوا باشند.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: الکس از راک/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
راجر مونتی یک بازاریاب جستجو با بیش از 20 سال تجربه است. ارائه ممیزی سایت، مشاوره تلفنی و محتوا و … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
2 ساعت ago
3 ساعت ago
8 ساعت ago
روندها می آیند و می روند – اما در حال حاضر، متخصصان سئو باید روی …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز

source

توسط varzeshikhabari