1 روز ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 1 Views
گزارش شفافیت متا فیس بوک نشان می دهد که محبوب ترین محتوا ممکن است آن چیزی نباشد که شما فکر می کنید
متا آخرین گزارش محتوای پربازدید خود را منتشر کرد که نشان می دهد محبوب ترین پست ها در نیمه دوم سال 2021 چه بوده است.
علاوه بر این، این گزارش شامل آماری در مورد محتوایی است که تمایل به اشتراک گذاری دارد، فهرستی از محبوب ترین دامنه ها، و لینک ها، صفحات و پست هایی که توسط کاربران در ایالات متحده دیده شده اند، بیشترین بازدید را دارند.
متا در حال انتقال به روش جدیدی برای گزارش پربازدیدترین محتوا است.
برای این گزارش، متا نتایج را بر اساس روش قدیمی و رویکرد جدید نشان داد.
متا از «نماهای محتوا» و «بینندگان» به عنوان معیارهای برتر برای تولید گزارش محتوای پربازدید استفاده کرد.
یکی از تغییرات مهم، معیارهای به روز شده برای پیوندهای موجود در گزارش پیوندهای پربازدید است. اکنون، یک پیوند باید یک پیش نمایش ایجاد کند تا به عنوان یک پیوند مشاهده شده در نظر گرفته شود.
فیس بوک اعلام کرد که پربازدیدترین پیوندها نشان دهنده علایق گسترده کاربران فیس بوک در موضوعاتی مانند طنز، فرهنگ و موضوعاتی است که خودتان آن را انجام دهید.
با توجه به روش‌شناسی جدید گزارش پیوندهای پربازدید، 30 درصد از 20 پیوند پربازدید برتر از طریق رفتار غیر معتبر و هرزنامه ایجاد شده‌اند.
رفتار غیراصیل زمانی است که کاربران با استفاده از تاکتیک‌هایی مانند چندین حساب فیس‌بوک، خود را نادرست معرفی می‌کنند یا به طور مصنوعی محتوای خود را تقویت می‌کنند.
دو پیوند برتر پربازدید، با مجموع بازدید 59.3 میلیون بازدید از یک وب سایت آمده است.
در واقع، همه 30 درصد از لینک های برتر مسدود شده به دلیل رفتار غیر معتبر، دامنه های مشابه را تشکیل می دهند.
قبل از اینکه فیس بوک وارد عمل شود و آنها را مسدود کند، 30 درصد از پیوندهای رفتار غیر معتبر توانستند 112.2 میلیون بازدید ایجاد کنند.
لیست بیست برتر غیر هرزنامه شامل موارد زیر است:
متا همچنین آماری در مورد محبوب ترین پست ها منتشر کرد.
شاید تفسیری درباره چیزهایی که در قرن بیست و یکم برای سرگرمی وجود دارد، محبوب ترین پست فیس بوک برای نیمه دوم سال 2022، ویدیوی کوتاهی از یک زن در یک میدان ورزشی بود که در یک راهرو به طور تصادفی افرادی را که از کنارش رد می شد هل می داد. این پست 68 میلیون بازدید داشت.
بقیه پست‌هایی که بیشترین بازدید را داشتند در سطح محتوایی مشابه قطار بودند.
بزرگ‌ترین نکته ممکن است این باشد که فیس‌بوک در مسدود کردن سایت‌های اسپم بهتر می‌شود، اگر فقط یک سایت بتواند به بیست پیوند برتر که بیشترین بازدید را داشته باشد نفوذ کند.
یا ممکن است این یک سایت واقعاً، واقعاً در رفتار غیراصیل خوب باشد و رقبا را ببندد.
جالب خواهد بود اگر متا در آینده 100 لینک پربازدید را منتشر کند تا تصویر بزرگتری از آنچه در فیس بوک می گذرد مشاهده شود.
20 لیست برتر مانند مواردی که Meta به اشتراک گذاشته است، فقط نمای جزئی را ارائه می دهند و به نظر می رسد که فقط تا حدی شفاف هستند.
گزارش محتوای پربازدید: آنچه مردم در فیس بوک می بینند
گزارش کامل شفافیت متا را بخوانید
گزارش شفافیت، نیمه دوم 2021
تصویر ویژه: Master1305/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
راجر مونتی یک بازاریاب جستجو با بیش از 20 سال تجربه است. ارائه ممیزی سایت، مشاوره تلفنی و محتوا و … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
13 ساعت ago
19 ساعت ago
1 روز ago
پادکست: دانلوداشتراک: پادکست اپل | پادکست گوگل | SpotifySEJ با هیجان اعلام می کند که …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز

source

توسط varzeshikhabari