6 ساعت ago دسته‌بندی نشده Leave a comment 2 Views
فرصت ها در حال توسعه هستند زیرا داده های SEO به بینش های جدید کسب و کار کمک می کند. درباره روندهای متحول کننده بازاریابی دیجیتال و جستجو بیشتر بدانید.
انقلاب داده جدیدی در حال رخ دادن است، و آنقدر سریع صنعت را فرا گرفته است که بسیاری از بازاریابان سئو و دیجیتال در تلاش هستند تا بینش و هوشی که در اختیار دارند را درک کنند.
برای استفاده از این فرصت، بازاریابان باید طرز فکر خود را تکامل دهند و از فناوری برای تجزیه و تحلیل فرمت های داده های متعدد و درک فرصت های جدیدی که می تواند به ارمغان آورد، استفاده کنند.
بازاریابان سئو امروز و بازاریابان دیجیتال فردا نیاز به استخراج، ساختار سریع و دستکاری داده‌ها دارند تا حیاتی‌ترین نتایج کسب‌وکار را به دست آورند.
داده ها همیشه برای تصمیم گیری دیجیتالی حیاتی بوده اند.
اکونومیست در سال 2017 آن را با ارزش ترین منبع جهان معرفی کرد .
به سرعت به سمت امروز و آینده، و ما می توانیم ببینیم که رشد تصاعدی داده ها به این انقلاب دامن می زند، خیره کننده است.
به گفته IDC ، میزان داده های دیجیتالی ایجاد شده طی پنج سال آینده بیش از دو برابر مقدار داده های ساخته شده از زمان ظهور ذخیره سازی دیجیتال خواهد بود.
درموردش یک لحظه فکر کن!
به عنوان مثال، درایوهای فلش در سال 2000 معرفی شدند.
این بدان معناست که در پنج سال آینده، بازاریابان باید 2 برابر داده های ایجاد شده در 22 سال گذشته را تجزیه و تحلیل و معنا کنند!
انقلاب داده مدتی است که ادامه داشته است، و مفهوم ما را از آنچه به عنوان "داده" به حساب می آید، به درستی تغییر داده است.
در گذشته، ما فکر می کردیم که فقط اعداد مهم هستند.
اما، در این دنیای دیجیتال جدید که همه چیز به یک و صفر تبدیل می‌شود، داده‌ها گسترده‌تر هستند و حاوی اطلاعات متنی، صوتی و تصویری هستند – همه بیت‌هایی که منتظر پردازش هستند!
در نتیجه این روندهای روزافزون، بازاریابان سئو و دیجیتال نیاز دارند تا خود را تطبیق دهند و در نزدیک شدن به استخراج بینش داده های ساختاریافته و هوش تجاری – بدون افزودن کارهای دستی بیشتر، بیشتر شبیه به تحلیلگران داده و دانشمندان شوند.
خوشبختانه، سئو موقعیت خوبی برای استفاده از این انقلاب داده جدید دارد.
تا سال 2025، داده های جهانی به 175 زتابایت خواهد رسید.
اما متأسفانه مغز انسان نمی تواند همه این داده ها را پردازش، ساختار و تجزیه و تحلیل کند.
بنابراین موتورهای فناوری باید کمک کنند و بازاریابان دیجیتال باید محرک باشند.
فرصت عظیمی برای شرکت هایی وجود دارد که می توانند از داده ها برای ایجاد تجربیات جذاب تر استفاده کنند.
یک مطالعه اخیر نشان داد که 95٪ از رهبران کسب و کار این را به عنوان بزرگترین اهرم رشد خود در سه سال آینده می دانند، که به این معنی است که در اینجا چیزهای زیادی در خطر است!
تجزیه و تحلیل قوی داده ها تضمین می کند که تصمیمات مبتنی بر شواهد هستند و مسئولیت پذیری بیشتری دارند.
استفاده از منابع داده های موجود و جدید برای ادغام کامل هوش تجاری و مهارت های تحلیلی در تصمیم گیری، منبع یابی، مدیریت و تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده های بدون ساختار، استفاده مداوم و موفقیت را تضمین می کند.
سئو با داده ها شروع شد و تکامل یافته است.
از زمان معرفی SEO بلادرنگ در سال 2019 و به‌روزرسانی‌های تجربه صفحه در سال 2021، آینده سئو دوباره به داده‌ها و ایجاد سیستم‌های هوشمند بستگی دارد. در اینجا بازاریابان می توانند از منابع داده ترکیبی استفاده کنند که داده ها را برای آنها ساختار می دهد.
در نتیجه، آنها می توانند به اهداف تجاری دست یابند و در تمام مراحل تبدیل داده ها و دیجیتال جلوتر بمانند.
پیشرفت‌های فناوری و به‌ویژه هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی به این معنی است که SEO و بازاریابان دیجیتال می‌توانند بدون نیاز به تبدیل شدن به یک دانشمند واقعی داده، تحلیلگر داده شوند.
این کلید برای باز کردن بینش های ساختاریافته از داده های بزرگ شرکت شما است تا بر اساس اطلاعات موجود پیش بینی های دقیق تری در مورد آینده آینده داشته باشید.
بازاریابان دیجیتال می توانند تکامل یابند، روندهای کلیدی را درک کنند، و در زمینه های جدید مانند:
سئو و بازاریابان دیجیتال می توانند مهارت های مهمی مانند آمار، تجزیه و تحلیل داده ها، تجسم داده ها و استراتژی را بیاموزند.
هوش مصنوعی، NLP و یادگیری ماشین به آنها کمک می کند تا این کار را بدون نیاز به تخصص در برنامه نویسی کامپیوتر و برنامه های نرم افزاری انجام دهند.
کاری که بازاریابان دیجیتال باید انجام دهند این است که مهارت های ارتباطی و مهارت های تحلیلی خود را با سهامدارانی که نمی توانند خارج از جعبه تبلیغات فکر کنند، ترکیب کنند.
استفاده از فناوری نیروی محرکه نسل بعدی فناوری تجزیه و تحلیل داده ها خواهد بود.
بنابراین، سئو و بازاریابان دیجیتال امروزی باید یاد بگیرند که چگونه از بینش های تجزیه و تحلیل داده ها بهتر استفاده کنند.
آشکارتر می شود که پلتفرم های بازاریابی فردا به قابلیت های تجزیه و تحلیل داده ها و زیرساخت های علمی در هسته خود نیاز دارند.
آینده بازاریابی دانش فنی، حس تجاری و درک تحلیل داده ها را در هم می آمیزد.
نسل بعدی سئو تمام اجزای بازاریابی، از ویدئو، ایمیل و صدا گرفته تا عملکرد دیجیتال محتوا را لمس خواهد کرد.
سئو و علم داده به یک رشته تکامل یافته همگرا می شوند که باعث جذب همه کانال و دموکراتیک کردن داده ها می شود.
بازاریاب هایی که این دوره جدید سئو را پذیرفته اند، در سال های آینده موقعیت خوبی برای موفقیت خواهند داشت.
داده ها نقش خود را به عنوان مزیت رقابتی جدید تأیید می کنند و به عنوان بازاریاب سئو و دیجیتال، اگر می خواهید بخشی از آینده باشید، باید تکامل پیدا کنید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: ra2 studio/Shutterstock
خبرنامه روزانه ما را از لورن بیکر بنیانگذار SEJ در مورد آخرین اخبار در صنعت دریافت کنید!
Lemuel بنیانگذار CTO BrightEdge است. او 15 سال دانش و تجربه صنعت را در ساخت راه حل های کلاس سازمانی به ارمغان می آورد … [بیو کامل را بخوانید]
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
برای دریافت آخرین اخبار صنعت در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.
source
سئو سایت
8 ساعت ago
12 ساعت ago
21 ساعت ago
گوگل شش راه را به اشتراک می گذارد تا با بهینه سازی جاوا اسکریپت وب …
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.






تبلیغات گوگل ادوردز
سئو تخصصی سایت
موتور گوگل
موتور ذره بین
تولید محتوا
گوگل ادوردز

source

توسط varzeshikhabari