وحدت پرسپولیس، از مالزی به خاک قزوین! (عکس)


کد خبر : 1973448 |
26 مهر 1402 ساعت 19:05 |
14.4K بازدید |

8
دیدگاه


وحدت هنانوف مدافع تاجیک پرسپولیس که برای فیفادی‌ اخیر به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته بود دیروز در کوالالامپور پاس گل داد و امروز در قزوین همراه تیمش تمرین کرد.

وحدت پرسپولیس، از مالزی به خاک قزوین! (عکس)

به گزارش ورزش سه در شرایطی که  گئورگی گولسیانی در فیفادی ماه اکتبر به تیم ملی کشورش دعوت نشده بود اما این مدافع تاجیک در اردوی  تیم ملی کشورش حاضر شد تا تعداد ملی‌پوشان خارج از تمرینات پرسپولیس به چهار نفر برسد. قرار بود تاجیکستان جمعه قبل با فلسطین بازی تدارکاتی انجام دهد که این بازی به خاطر جنگ غزه لغو شد. 
با این حال دیروز تاجیکستان در مسابقه‌ای دوستانه در ورزشگاه بوکیت جلیل کوالالامپور مقابل تیم ملی مالزی قرار گرفت و با دو گل برنده شد.

1941566

برای تاجیک‌ها در این بازی رستم سویروف در دقیقه 41 و شهرام سمیف در دقیقه 88 گل زدند.جالب اینکه وحدت هنانوف که با شماره 6 در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش قرار داشت سازنده گل دوم بود. هنانوف با پیشروی و پاس عمقی پشت دفاع مهاجم تیمش را روانه دروازه کرد و در حالی که مدافع تیم ملی مالزی دچار اشتباه شده بود سمیف خودش را به توپ رساند و گل دوم تاجیک‌ها را وارد دروازه میزبان کرد.
با حضور هنانوف در این مسابقه به نظر می‌رسید او هم برای رسیدن به موقع جهت حضور در دیدار پرسپولیس با پیکان مشکل خواهد داشت و از آنجایی که فرصت ریکاوری ندارد شاید اصلا در لیست تیمش برای این بازی قرار نگیرد اما برخلاف بیرانوند و کنعانی زادگان، او همراه تیمش به قزوین رفته و در تمرین تیمش هم شرکت کرده است.

source