پرفروش‌ترین پیراهن دوم/ عجیب ولی واقعی: پیراهن سفید بارسا رکورد زد


کد خبر : 1973141 |
25 مهر 1402 ساعت 13:15 |
35.7K بازدید |

22
دیدگاه

پرفروش‌ترین پیراهن دوم


گفته می‌شد پیراهن دوم این فصل بارسا به دلیل شباهت رنگش با پیراهن رئال مادرید با استقبال مواجه نمی‌شود، اما دقیقا عکس این اتفاق رخ داده است.

عجیب ولی واقعی: پیراهن سفید بارسا رکورد زد

به گزارش “ورزش سه”، وقتی اعلام شد بارسا برای این فصل از پیراهن سفید رنگ به عنوان پیراهن دوم خود استفاده خواهد کرد، بسیاری گمانه‌زنی کردند که کمترین استقبال از این پیراهن خواهد شد، ولی آمارها کاملا خلاف این قضیه را نشان می‌دهند.

طبق گزارش رسمی باشگاه، سهم فروش پیراهن سفید از کل فروش پیراهن‌های این فصل باشگاه بین 30 تا 40 درصد است در حالی که در فصول گذشته استقبال از پیراهن دوم بارسا 20 تا 25 درصد بود. این در تاریخ بارسلونا یک رکورد است که 40 درصد سهم فروش متعلق به پیراهن دوم باشد.

1941022

این رشد جهانی به دلیل گسترش و تنوع کسب و کار انجام شده در 12 ماه گذشته است. برای مثال بارسا در روزهای بازی 9 مرکز فروش موقت را در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک دایر می‌کند که به صورت استراتژیک در اطراف و داخل ورزشگاه قرار گرفته‌اند.

به این ترتیب بارسلونا فعلا چندان اثر منفی دور شدن از نوکمپ و ضرر مالی ناشی از کم شدن تعداد تماشاگر درون ورزشگاه را حس نکرده است. در مقایسه با سال گذشته در همین مقطع، فروش پیراهن بارسا رشد دو برابری داشته است.

1931627

بارسلونا 13 فروشگاه رسمی در شهر بارسلون دارد که توسط این باشگاه مدیریت می‌شوند. هشت مورد از آنها سال گذشته افتتاح شد. در این میان، فروشگاه “Canaletes” متمایز است، که مرکز اصلی و دومین فروشگاه بزرگ از نظر ابعاد، پس از فروشگاه اسپاتیفای نوکمپ محسوب می‌شود.

source