جایگاه واقعی مان بالاتر از این هاست/ عیسی: برای شکست تراکتور به تبریز می رویم


کد خبر : 1973518 |
27 مهر 1402 ساعت 04:31 |
26.8K بازدید |

57
دیدگاه

جایگاه واقعی مان بالاتر از این هاست


عیسی مرادی مهاجم شمس آذر در رابطه با بازی این هفته تیم شان برابر تراکتور توضیح می دهد.

عیسی: برای شکست تراکتور به تبریز می رویم

به گزارش ورزش سه شمس آذر با وجود نمایش های تهاجمی و  دلچسب در نتیجه گیری چندان موفق نبوده است و حالا باید خود را برای یک بازی سخت در تبریز آماده کند. عیسی مرادی مهاجم سابق سپاهان که با این تیم سابقه باز کردن دروازه تراکتور را دارد درباره بازی پیش روی تیم شان صحبت های جالبی را با ورزش سه مطرح می کند:

شرایط این روهای شمس آذر؟
خداراشکر شرایط تیم مان خوب است و با تعطیلی لیگ یک بازی دوستانه مقابل مقاومت تهران برگزار کردیم. امیدوارم بتوانیم به روند خوب مان برگردیم و نتایح خوبی بگیریم.  مصدومان مان  هم برگشتند و تیم مان کامل تر شده است. البته که برای بازی با تراکتور تیم مان تکمیل نیست اما امیدواریم برای بازی های سخت بعدی مان مقابل فولاد و استقلال با تمام نفرات در زمین حاضر شویم.

شاید این حرفم تکراری باشد اما واقعا جایگاه تیم مان اینجای جدول نیست.  از نظر کارشناسان هم فوتبال قابل قبولی ارائه  کرده ایم. انشالله با تلاش کادر فنی و ما بازیکنان بتوانیم دست پر از بازی سخت مقابل تراکتور به قزوین بر گردیم.

حواشی آخرین دیدارتان مقابل ذوب آهن؟
درمورد بازی با ذوب آهن باید بگویم که واقعا حق مان باخت و حتی مساوی هم نبود و برابر تیمی مثل ذوب آهن بسیار خوب ظاهر شدیم و متاسفانه به حق مان نرسیدیم. نمی خواهم خیلی روی بحث داوری مانور دهم اما انصافا در این بازی کمی در حق مان کم لطفی شد. تنها خواهشی که از داوران خوب کشورمان دارم این است که زحمات یک تیم را با اشتباهات شان به باد ندهند. در این بازی داور می توانست حداقل یک پنالتی برای ما بگیرد که روی روند  و نتیجه بازی قطعا تاثیر می گذاشت.

مصدوم و محرومان تان مقابل تراکتور؟
برای بازی این هفته مان همانطور که گفتم چند مصدوم داریم که انشالله برای بازی های بعدی مان می رسند و کامل تر به مصاف رقبا می رویم.

گل شمس آذر به ذوب، خودت یا سرآبادانی؟
آن گل توسط خود سرآبادانی به ثمر رسید و من دخالتی روی آن صحنه نداشتم.

source