افشای پیشنهادی که بهروز عطایی آن را قبول نکرد


کد خبر : 1973499 |
27 مهر 1402 ساعت 03:50 |
49.8K بازدید |

38
دیدگاه


بهروز عطایی در زمان سرمربیگری تیم ملی پیشنهاد تیم دوم برای والیبال ایران را قبول نکرده است.

افشای پیشنهادی که بهروز عطایی آن را قبول نکرد

به گزارش “ورزش سه”، دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال در سال 1402  با محور بررسی عملکرد تیم ملی در سال جاری و بررسی علل ناکامی در رقابت‌های انتخابی المپیک و همچنین تعیین راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده، بهبود برند اجتماعی والیبال و تعیین استراتژی برای انتخابی مناسب‌ترین کادر فنی برای تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به شرایط پیشرو و راه سخت صعود به المپیک 2024 از ساعت 14 امروز در فدراسیون والیبال به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار شد.

منوچهر پورحسن، به عنوان یکی ازحاضرین در جلسه فنی گفت: ” توقع داشتم آقای کارخانه که 6 ماه با تیم بود راهکاری در این نشست ارائه دهد. چون همراه تیم بوده و با مشکلات آشناست. با حضور داورزنی والیبال ایران رشد چشمگیری داشت اما هر بار ضعفی بود، انتقادها اوج می‌گرفت. تا این که به امسال رسیدیم و تمام تیم‌های پایه ایران مقام کسب کردند، اما بزرگسالان موفق نبودند.

باید ساختاری برای تیم ملی تعریف کنید که روی نیمکت چه کسانی بنشینند. شفاف صحبت کنیم و راهکار دهیم. باید نیمکت خوبی برای تیم ملی طراحی شود. آقای داورزنی شما و فدراسیون هر کاری از دست تان برمیامد انجام دادید ولی چرا باید باز هم شما عذرخواهی کنید؟! این شما نبودید که باید عذر خواهی می‌کردید. برخی از ما پیشنهاد دادیم که دو تیم متفاوت به انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی اعزام شود ولی آقای عطایی قبول نکردند.

source