نقد و بررسی بازی Everwild

Everwild یک محصول نوظهور که در دنیای طبیعی و جادویی جریان داشته بوده است که از برند محبوب ایکس باکس سرچشمه میگیرد و قرار است از طریق Xbox Game Pass و PC منتشر شود. جهت نقد و بررسی بازی Everwild میتوانید باما در ادامه همراه باشید.

اورواید یک تجربه نوین و زیبا از بازی های ویدیویی آینده نگر بوده است که روند توسعه آن به دوش سازنده بازی مشابه و محبوب دیگر یعنی Sea of ​​Thieves بوده است. توسعه دهنده بازی یعنی Rare با شبیه سازی دنیا و سرزمین های مختلف به دنبال ایجاد زمینه ای مناسب برای رویداد های طبیعی در کنار وقایع جادویی بود که خوشبختانه توانست این موضوع را به خوبی در بازی Everwild پیاده سازی کند. اولین اطلاعات از این بازی در سال 2019 منتشر شد که رفته رفته به زمان عرضه آن نزدیک میشویم. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Everwild

نقد و بررسی بازی Everwild



علیرغم اطلاعات درج شده باید بدانید که مهمترین موضوعی که در ویترین افتخارات بازی میتواند جای گیرد نگاه ویژه و سینمایی به بازی بوده است. این موضوع سبب شده تا شاهد یک پروژه باشکوه و زرق و برق دار باشیم که در تمامی لحظات بازی شاهد لمس کیفیت دیدنی و هنرعالی آن خواتهیم بود. جزئیات بسیاری در Everwild وجود داشته که در حال حاضر اخبار کوچکی از دنیای وسیع بازی منتشر شده است. در ادامه شما را با دیگر اطلاعات این بازی آشنا خواهیم ساخت.

سبک هنری نقاشی شده

زیبایی طبیعی و شکوه جادویی یکی از اصلی ترین عناصر بازی در بخش طراحی بوده است که بسیاری از بخش های بازی به صورت نقاشی شده با دست به بازی اضافه شده اند. طرح 2 بعدی نقاشی ها بدین معناست که بازی Everwild یک محصول آینده نگر برای ایکس باکس بوده که مشابه به آن در دنیای امروزی بسیار کم بوده است. گیمرهای بسیاری مشتاق مشخص شدن تاریخ انتشار بازی هستند ولی باید بدانید که توسعه دهنده بازی درصدد تقویت بخش ظاهری بازی بوده است.

تلفیق طراحی هنری و دست کشیده با موتور گرافیکی سبب بوجود آمدن یک ساختار نوین شده است که این موضوع میتواند روی تمامی بخش های بازی Everwild تاثیر مثبتی داشته باشد. فارغ از این مبحث باید گفت که Rare به دنبال نگاه ریز بینانه روی سرزمین های بازی بوده که این موضوع میتواند شمارا با جهانی کاملا دیدنی و جذاب مواجه کند. برای آشنایی با دیگر بخش های بازی باما همراه باشید.

تاریخچه Everwild و Rare

نقد و بررسی بازی Everwild



اورواید یک بازی نوآورانه از استودیو انگلیسی Rare بوده که در حال حاضر متعلق به مایکروسافت میباشد. این استودیو توسط برادران استامپر در سال 1985 تاسیس شد و رفته رفته در طول 3 دهه توانست بازی های بسیار خوبی را در این زمینه منتشر کند. از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازی های این استودیو میتوان به GoldenEye، Donkey Kong Country، Banjo Kazooie و Conker’s Bad Fur Day اشاره داشت. کمپانی مایکروسافت در سال های گذشته رشد های چشمگیر این استودیو را به وفور دید و همین امر سبب شد تا در سال 2002 به سراغ خرید Rare برود. این موضوع در آینده سبب شد تا سازنده بازی بتواند روی عناوین انحصاری با نمونه های مدرن برای ایکس باکس فعالیت کند که در این زمینه بازی های خوبی را نیز منتشر نمود.

ایده های جاه طلبانه Rare در پایان سبب شد تا بازی های بسیار خوبی از این استودیو منتشر شود به نحوی که قرار گیری بازی Everwild برای Ip کامپیوتر سبب رشد جهش این استودیو شد. طبق آخرین مقایسه هایی که در مورد محصولات این استودیو با رقبایش انجام گرفت کمتر محصولی را میتوان یافت که مشابه بازی های این سازنده قدرتمند باشد.

تاریخ انتشار Everwild

اولین تریلر از بازی Everwild در جریان رویداد 2019 منتشر شد که این موضوع به دلیل افشاگری شوکه کننده X019 بود. بعد از اطلاعات رسمی که از بازی منتشر شد مایکروسافت سریعا بازی خود را معرفی نمود تا بتواند اطلاعات رسمی و دیگر را خودش در اختیار کاربرانش قرار دهد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Everwild مشخص نشده زیرا توسعه دهنده هنوز براین باور است که بازی جای رشد بیشتر را داشته و گیمرها باید منتشر بمانند.

با این اوصاف باید گفت که عرضه بازی Everwild برای Xbox Game Pass حتمی بوده و میتوان انتظار انحصاری بودن بازی برای ایکس باکس و رایانه های شخصی را داشت. برخی گزارش های منتشر شده نشان دهنده تعویق تاریخ انتشار بازی بوده است. وبسایت gamesradar احساس میکند که بازی برای سال 2024 تنظیم شده و شاهد معرفی و یا عرضه آن در سال 2023 نخواهیم بود. این گزارشات از سوی رزنامه نگار معروف جف کراب منتشر شده که ادعا میکند مسیر طولانی مدتی برای انتشار بازی در پیش است.

داستان Everwild

نقد و بررسی بازی Everwild



داستان بازی روابط همزیستی با موجودات عرفانی را تایید میکند زیرا در طول مراحل بازی برای عبور از موانع باید مشکلات متعددی را متحمل شوید که اگر کمک نیروهای عرفانی نباشد قادر به عبور از این موانع نخواهید بود. بازی Everwild مانند بسیاری از گزینه های مشابه در بخش داستانی ابهاماتی را دارا بوده که شاید از نگاه اول جالب نباشد ولی باید گفت که مستقیما روی افزایش سرگرمی برای گیمر تاثیرگذار بوده است. اخیرا یک تراک تفسیری عجیب از سوی Rare منتشر شده که نشان دهنده حضور موجودات افسانه بوده است. این موضوع تایید میکند که در طول گیم پلی با مواجودات جهان های دیگر رو به رو خواهید شد.

شخصیت های بازی Everwild در طول مراحل Everwild Eternals نامیده میشوند که آنها شکل و شمایل نزدیک به انسان را دارا هستند ولی مزیت های بیشتری را در اختیار دارند. اگر نگاهی به تریلرهای بازی کرده باشید متوجه خواهید شد که هیچ مبارزه واقعی در طول مراحل صورت نخواهد گرفت زیرا Rare براین باور است که همزیستی در دنیای بازی بسیار زیباتر از جنگ و خونریزی بوده که خوشبختانه این موضوع به خوبی از سوی گیمرها درک شده است. اطلاعات قرار گرفته تمام خط داستانی بازی نبوده است و فقط به گوشه ای از آن اشاره شد. به محض انتشار بازی اطلاعات بیشتری را از آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گیم پلی Everwild

بی تردید میتوان گفت که به سختی میتوان درک کرد که گیم پلی بازی از طریق تصاویر و یا تریلرها قابل توصیف بوده است. در طول مطالعات بسیاری که از سوی توسعه دهنده انجام گرفته باید بدانید که در بخش گیم پلی بازی Everwild شاهد ساختارهای نوینی هستیم که دور بودن آن از جنگ و خونریزی نه تنها میتواند گیمر را خسته کند بلکه میتواند محیطی شاداب و دوست داشتنی را برای او به ارمغان بیاورد. شخصیت های انسانی و حضور موجودات بسیار بی شک روی گیم پلی بازی تاثیر خوبی خواهد داشت که این موضوع هرگز نباید کمرنگ شود زیرا تا پایان گیم پلی بازی شاهد رویارویی با چنین اشخاص یا موجوداتی خواهید بود.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Everwild به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید زیرمجموعه کمپانی XBOX یعنی Rare درحال فعالیت روی یکی از بهترین بازی های ماجراجویی و انسان دوستانه بوده که قرار است دلایل بسیاری برای مهربانی نسبت به یکدیگر را ارائه دهد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی ویدیویی بیان کنید و بگویید که فارغ از خط داستانی خوب آیا طراحی هنری و نقاشی شده بازی میتواند روی رشد و فروش بیشتر بازی نقشی داشته باشد یا خیر؟ بی تردید نظرات شما در پیشرفت سطح کیفی مقاله تاثیرگذار بوده است.

منتخب کاربران

source