پچ ۲.۰۲ بازی Cyberpunk 2077 به زودی از راه می‌رسد

پچ ۲.۰۲ بازی Cyberpunk 2077 به زودی از راه می‌رسد

سی دی پراجکت به تازگی اعلام کرده که پچ ۲.۰۲ بازی Cyberpunk 2077 به زودی عرضه می‌شود و شامل تعدادی رفع اشکال و چالش‌های دیگر است.

این به‌روزرسانی که در وب‌سایت پشتیبانی CD Projekt Red فاش شد، احتمالاً دو مشکل بزرگ باقی‌مانده در بسته الحاقی Phantom Liberty و آپدیت دوم بازی را برطرف می‌کند.

توسعه‌دهنده زمان عرضه به‌روزرسانی ۲.۰۲ را به اشتراک نگذاشت، اما آخرین آپدیت آن یک هفته پس از اینکه اعلام کردند «به زودی از راه می‌رسد» منتشر شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Libertyبسته الحاقی؟ با سی‌دی پراجکت تماس بگیرید
بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

اولین مشکلی که در به‌روزرسانی ۲.۰۲ به آن پرداخته شد، رفع قابلیت‌های Passive پیشرفت مهارت است، زیرا برخی از بازیکنان باف‌های ارتقاء هر سطح مهارت را به دست نمی‌آوردند. مشکل اصلی دیگر بازیکنان، تایمر ماموریت‌های پیک نیز بالانس خواهد شد.

در بخشی از Phantom Liberty، بازیکنان گهگاه ماشینی را پیدا می‌کنند که باید از منطقه جدید Dog Town به قسمت دیگری از Night City رانده شود. با این حال، مسافت‌ها اغلب با محدودیت زمانی مطابقت ندارند و این ماموریت گاهی اوقات به بازیکنان فقط ۳۰ ثانیه فرصت می‌داد تا کل نقشه را طی کنند.

Cyberpunk 2077

در زیر «اصلاحات کلیدی» که CD Projekt Red برای به‌روزرسانی ۲.۰۲ برجسته کرده را می‌بینیم که البته لزوما نشان‌دهنده تمام تغییرات نیستند.

  • V بعد از وارد شدن به Delamain AV در Path of Glory دیگر فلت‌لاین نمی‌شود.
  • در Run This Town، کرکره‌هایی که ورود به Black Sapphire را مسدود می‌کردند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن پس از به‌روزرسانی بازی به نسخه ۲.۰۱ ممکن بود cyberware به سطح ۱ کاهش یابد، برطرف شد.
  • مشکل قابلیت‌های Passive پیشرفت مهارت برطرف شد.
  • بالانس مجدد تایمرها در ماموریت‌های پیک

مشکل بازیکنان ایکس باکس سریز که پاداش پیش‌خرید فنتوم لیبرتی Quadra Sport R-7 Vigilante را دریافت نمی‌کنند نیز توسط سی دی پراجکت و مایکروسافت در حال بررسی است و در اسرع وقت، اصلاحیه‌ای ارائه خواهد شد.

Phantom Liberty در ۲۶ سپتامبر عرضه شد و آپدیت ۲.۰ چند روز زودتر منتشر شد که بازی Cyberpunk 2077 را به طور کامل با ویژگی‌هایی مانند سیستم پِرک جدید و هوش مصنوعی بهتر، بهبود بخشید.


مطلب پیشنهادی:سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]انتظارات برآورده می‌شوند یا نه؟
سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

بازی The Outlast Trials آپدیت جدیدی دریافت می‌کند - ویجیاتو

source