سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Alan Wake 2 اعلام شد

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Alan Wake 2 اعلام شد

استودیو رمدی اخیرا همراه با اعلام زمان‌بندی جهانی عرضه بازی Alan Wake 2، سیستم مورد نیاز برای اجرای آن در پی‌سی را نیز مشخص کرد.

از Super Mario Bros. Wonder و Marvel’s Spider-Man 2 گرفته تا Forza Motorsport و بسیاری دیگر، اکتبر مملو از عناوین جدید مهم بوده است. بازی آلن ویک ۲، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال نیز تا یک هفته دیگر منتشر می‌شود.

همانطور که برای انتشار دنباله‌ی ترسناک بقا لحظه‌شماری می‌کنیم، توسعه‌دهنده Remedy Entertainment جزئیاتی درباره عرضه Alan Wake 2 در زمان‌های مختلف در نقاط مختلف جهان فاش کرد.

Alan Wake 2

به عنوان مثال، در حالی که زمان لانچ آن برای اکثریت جهان روز ۲۷ اکتبر است، اگر در غرب آمریکای شمالی باشید، بازی در ۲۶ اکتبر ساعت ۹ شب به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام عرضه می‌شود.

سازندگان در پیام دیگری سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با حالت‌های مختلف گرافیکی در پی‌سی را اعلام کردند که باید اقرار کرد برای تجربه ری‌تریسینگ به یک سیستم بسیار قوی نیاز دارید.

Alan Wake 2

Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. یک حالت عملکرد در PS5 و Xbox Series X خواهد داشت، اما در Xbox Series S خبری نخواهد بود.


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

بازی The Outlast Trials آپدیت جدیدی دریافت می‌کند - ویجیاتو

source