صائب محبی و رویای بر باد رفته!


کد خبر : 1974235 |
30 مهر 1402 ساعت 01:28 |
4.8K بازدید |

0
دیدگاه


میل بالای گلزنی مدافع هوادار باعث شد خیلی زود این اتفاق برایش رخ دهد و طعم باز کردن دروازه استقلال را بچشد.

صائب محبی و رویای بر باد رفته!

به گزارش “ورزش سه”، هوادار در حالی که با یک بازی منظم با گل های محبی و گل به خودی ایمان سلیمی جلو افتاده بود در کمال ناباوری مقابل تیم جواد نکونام کامبک خورد و بازی را واگذار کرد.

در همان ابتدای‌کار روی یک شروع مجدد و ریباند سیو سید حسین حسینی تیم هوادار توانست با ضربه هوشمندانه صائب محبی به گل اول برسد، صائب محبی زیرکانه مانند حرکات سرخیو راموس در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد که نهایت استفاده را از این موقعیت کرد و توپ را محکم به تور آبی ها دوخت.

این یک گل دراماتیک در کریر فوتبالی محبی محسوب می شود که با کاریزما یک مدافع قلدر وارد محوطه جریمه می‌شود و توپش تا به گل تبدیل نشود از محوطه خارج نمی‌شود. مدافع بنفش پوشان تهرانی به خوبی به وظایفش عمل کرد و مزد زحماتش را هم خیلی زودتر از وقتی که باید دریافت کرد.

1943024

البته که این اولین بار نبود که شماره شش هوادار به این شکل حرکت قهرمانانه می‌کند. محبی در فصل گذشته هم بارها با گل ها و پاس گل هایش عصای دست ساکت الهامی شده بود و برای این تیم گل سه امتیازی زد بود، حالا این بازیکن که در این بازی تجربه تلخ و شیرینی را تجربه کرد قطعا در ادامه فصل با پتانسیل بالا شانس خود را برای گل های بیشتر امتحان می کند.

1943025

source