معرفی لیوان S6 پرو

شرکت لیوان که از خاکستر لیفان برخاسته، موفق شده 1200 دستگاه از هاچ‌بک کراس X3 پرو را در روسیه به فروش برساند. اکنون این برند چینی قصد دارد یک محصول دیگر به نام S6 پرو را در این کشور به فروش برساند.

نکته مهم این‌که لیوان S6 پرو فقط برای صادرات به بازارهای محدود همچون روسیه تولید شده و شرکت سازنده هیچ برنامه­‌ای برای عرضه آن در چین ندارد.

همچون سایر محصولات لیوان، S6 پرو نیز یک مدل جدید و مستقل نیست بلکه نسخه تغییر یافته از جیلی امگرند L است، خودرویی که در سال 2016 معرفی شد و تاکنون چندین بروزرسانی را تجربه کرده است. نسل اول جیلی امگرند L در روسیه عرضه شد، اما مدل‌های بعدی به این کشور وارد نشده است.

لیوان S6 پرو

لیوان S6 پرو در طراحی جلو و عقب از همتای خود با نشان جیلی، متمایز شده درحالی‌که نمای جانبی تغییری نداشته و می‌­توان هویت جیلی امگرند L را تشخیص داد. طول و فاصله بین محورهای این سدان چینی به ترتیب 4.75 و 2.7 متر اعلام شده است.

لیوان S6 پرو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به روسیه می‌­آید. این پیشرانه در دو نسخه با 138 یا 180 اسب­‌بخار قدرت و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه با انتقال نیرو به محور جلو، عرضه خواهد شد.

سیستم تعلیق لیوان S6 پرو در جلو با اتصالات مک‌­فرسون و در عقب به صورت نیمه-مستقل طراحی شده است.

لیوان S6 پرو

نخستین محموله لیوان S6 پرو به تعداد 500 دستگاه به سوی روسیه بارگیری شده و پیش­‌بینی می­‌شود، که این خودرو با قیمت پایه 26 هزار دلار از ماه نوامبر در روسیه به فروش برسد.

سومین محصول لیوان در بازار روسیه یعنی X6 پرو هم از ماه اکتبر در این کشور عرضه خواهد شد. این خودرو را می­‌توان نسخه تغییر یافته از جیلی امگرند X7 دانست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source