یخچال هوشمند 256 لیتری شیائومی با قیمت اقتصادی و صدای بسیار کم معرفی شد

یخچال هوشمند 256 لیتری شیائومی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به صورت رسمی در چین معرفی شد. این یخچال از سه قسمت مختلف برای نگهداری مواد غذایی برخوردار است.

شیائومی از یخچال سه دره جدید خود با نام Mijia 256L در چین رونمایی کرد. این یخچال 256 لیتری با طراحی شیک و ویژگی‌های هوشمند، هوای خنک و بدون یخ زدگی را مهمان خانه‌های شما خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی مختصر روی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این یخچال داشته باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات فنی یخچال هوشمند 256 لیتری شیائومی

یخچال هوشمند شیائومی از سه فضای مجزا با ظرفیت‌های متفاوت برخوردار است. ظرفیت قسمت یخچال 137 لیتر، قسمت فریزر 81 لیتر و قسمت گلخانه 38 لیتر است. از محفظه گلخانه که در میانه و وسط دستگاه قرار گرفته می‌توان برای نگهداری میوه‌ها، سبزیجات و سایر موادی که به تنظیمات و دمای خاصی نیاز دارند استفاده کرد. این قسمت از یخچال دارای محدوده دمایی 5 تا 20 درجه سانتیگراد است که توسط کاربر قابل تنظیم می‌باشد.

یخچال هوشمند 256 لیتری شیائومی

این یخچال به یک ماژول ضد باکتری و بدون بو یون نقره نیز مجهز شده که قادر است به طور موثر مولکول‌های بو را جذب و تجزیه کند. بر اساس ادعای شیائومی، میزان آنتی باکتریال بودن این دستگاه 99.99 درصد است. علاوه بر این، در این یخچال از فناوری خنک کننده هوا با گردش 360 درجه استفاده شده که برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به طور یکنواخت ضروری است.

یخچال هوشمند 256 لیتری شیائومی

از دیگر ویژگی‌های برجسته و قابل توجه یخچال هوشمند شیائومی می‌توان به توان مصرفی جامع 0.59 درجه در 24 ساعت، اتصال به اپلیکیشن Mijia و تنظیم حالت و دما از راه دور، دستیار صوتی Xiao Ai شیائومی و کنترل دستگاه با صدای کاربر و صدای کم 36 دسی‌بل اشاره کرد.

در حال حاضر یخچال هوشمند شیائومی Mijia 256L با قیمت اولیه 1699 یوان برای پیش فروش در وب سایت JD.com در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره یخچال هوشمند 256 لیتری شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source