بازی Star Citizen Squadron 42 در مرحله پایانی توسعه قرار دارد

بر اساس اخباری که به دست آمده، ظاهرا بازی Star Citizen Squadron 42 که نزدیک به ۱۰ سال در دست توسعه بوده و توسط حمایت‌های مردمی با بالاترین بودجه ممکن ساخته شده است، اکنون در مرحله پایانی توسعه قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfield

برای مدت زمان بسیار زیادی، بازی Star Citizen Squadron 42 در دست توسعه قرار داشت و این محصول برای اولین بار به عنوان بخشی از بازی حمایتی تحت تاثیر وب سایت کیک استارتر (برای حمایت مالی مردمی جهت انجام پروژه‌ها) در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد. از آن زمان تا امروز که انتظار داشتیم در نهایت نسخه اصلی در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شود، هیچ اطلاعات ارزشمندی از سوی استودیوی سازنده به دست نیاورده‌ بوده‌ایم و آن‌ها فقط به انتشار چند تصویر بسنده کرده بوده‌اند.

Star Citizen Squadron 42

با این حال، اکنون بهترین زمانی است که تیم سازنده می‌تواند محصول خودش را تکمیل کند و آن را برای پلتفرم‌های نسل حاضر روانه بازار کرده و دستاورد خیلی خوبی داشته باشند؛ چراکه تا امروز نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار حمایت مردمی از این اثر شده و با احتساب خرج کردن کل بودجه، ما با بزرگ‌ترین بودجه تاریخ بازی‌های ویدیویی روبه‌رو هستیم که به راحتی رکورد ساخت بازی‌هایی چون GTA V و The Last of Us Part 2 را می‌شکند.

همچنین در این راستا، کریس رابرتز (Chris Roberts) مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی کلاود ایمپریوم (Cloud Imperium) می‌گوید که بازی Star Citizen Squadron 42 در حال ساخت یک جهان پایدار از مجموعه است که به واسطه آن، همه بازیکنان می‌توانند به صورت همزمان در سراسر صحنه‌های بازی حضور داشته باشند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش،‌ وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم برای تجربه این بازی مدت زمان زیادی را انتظار کشیده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟


نکات ایرانی بازی اساسینز کرید میراژ

خالق فاینال فانتزی کنترلر ایکس باکس را برای خود شخصی‌سازی کرده است - ویجیاتو

source

توسط