تصاویر جدیدی از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد

شمارش معکوس برای اکران Aquaman and the Lost Kingdom آغاز شده است. این فیلم جزو بقایای DCEU است که یک سال پرتلاطم در باکس آفیس را برای کمپانی برادران وارنر قبل از شروع دوره جدیدی به هدایت جیمز گان، به پایان خواهد رساند.

اکنون مجله امپایر دو کاور و یک تصویر جدید از فیلم پیش‌رو را در شماره جدید خود منتشر کرده است.

تصویر جدید پاتریک ویلسون و جیسون موموآ را در حال گفتگو با شخص نامعلومی نشان می‌دهد که مطمئناً پس از آزادی برادر ناتنی‌اش از زندان است و به نظر می‌رسد این دو به دنبال بدست آوردن اطلاعات هستند.

Aquaman


مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن

جیمز وان برای هدایت این دنباله که حداقل از نظر بصری خیره‌کننده به نظر می‌رسد، بازگشته است. وان در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته، اعلام کرده فیلم اول یک کمدی رمانتیک اکشن ماجراجویی بوده، در حالی که فیلم دوم یک کمدی کاملاً دوستانه خواهد بود.

بعد از اینکه عناوینی مانند The Flash، Black Adam و Shazam! 2 نتوانست تماشاگران را تحت تاثیر قرار دهد، آخرین امیدهای طرفداران قدیمی DCEU به آکوامن 2 است.

در این فیلم موموآ بار دیگر نقش آرتور کری، امبر هرد در نقش پرنسس میرا، پاتریک ویلسون برای نقش Ocean Master و یحیی عبدالمتین دوم در نقش منفی بلک مانتا (Black Manta) حضور پیدا خواهند کرد.

مجله امپایر دو کاور از شماره جدید را نیز منتشر کرده است:

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما


موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تاخیر می‌خورد - ویجیاتو

source

توسط