ون جدید آتین خودرو دیزل معرفی شد

شرکت آتین خودرو دیزل اولین محصول مونتاژی خود را در دو کاربری به بازار معرفی کرد. ون جدید این شرکت با نام های C230 و P230 به فروش خواهد رسید.

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر مونتاژ ون جدید آتین خودرو دیزل در کارخانه این شرکت آغاز شده است. این خودروساز خصوصی یکی از زیرمجموعه های گروه ماموت است که به تازگی به بازار خودرو راه پیدا کرده و می خواهد در گام نخست ون های دانگ فنگ را راهی بازار کند. در سال جاری نسخه های باربری و مسافربری ون آتین خودرو تولید خواهد شد و در سال ۱۴۰۳، نمونه های اتوماتیک و برقی این خودروی کار و تجاری هم به ایران می آیند.

مشخصات فنی ون های C230 و P230

ون های C230 و P230 تفاوتی در بحث مشخصات فنی و ابعاد ندارند. بلکه نسخه C برای کاربری باربری است و نمونه P به عنوان گزینه مسافربری معرفی می شود. این ون ها به پیشرانه ۲.۳ لیتری توربو دیزل MT9-600 رنو نیسان مجهز هستند و قدرت ۱۴۰ اسب بخار را با گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر در اختیار دارند. جعبه دنده شش سرعته دستی هم توان را به چرخ های جلوی ون جدید آتین خودرو می رسانند.

این ون ها توان باربری ۲ تن را دارند و در میان گزینه های صفر کیلومتر، بیشترین فضای کاربردی را در اختیار مالکان قرار می دهند. همچنین ون های آتین خودرو دیزل را می توان با کاربری های مختلف باری، یخچالی، آمبولانس، کمپر و… سفارش گذاری کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی ون آتین خودرو دیزل

ون آتین به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، کروز کنترل، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه الکتریکی دستی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است. در نمونه مسافربری پله برقی، آینه الکتروکرومیک، تهویه مستقل ردیف عقب، صندلی اتوبوسی و… وجود دارد و می توان امکانات بیشتری مانند درِ کشویی برقی را هم به آتین خودرو دیزل سفارش دارد.

نوشته ون جدید آتین خودرو دیزل معرفی شد اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source




source