01 آبان 1402 ساعت 15:03

بر اساس نتایج جدید تست گیک بنچ شیائومی 14 – Xiaomi 14 این گوشی پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز بوده و عملکردی درخشان خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات موجود، دو گوشی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو به‌ترتیب با شماره مدل‌های 23127PN0CC و 23116PN5BC در دست ساخت بوده و هفته آینده به‌طور رسمی رونمایی خواهند شد. این دو گوشی قرار است از نسل جدید تراشه‌های پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کنند و در شمار اولین گوشی های مجهز به این چیپست باشند.

در فاصله اندک باقی مانده تا رونمایی رسمی از این دو گوشی، مدل استاندارد شیائومی 14 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده و امتیازات قابل قبولی را هم به دست آورده است. در ادامه به بررسی بیشتر نتایج این تست خواهیم پرداخت.

درخشش شیائومی 14 در بنچمارک گیک بنچ؛ پرچمداری جدید در راه است!

نتایج منتشر شده از بنچمارک گیک بنچ گوشی شیائومی 14 تاییدکننده تجهیز این دو گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند. این تراشه قرار است هفته آینده در رویدادی رسمی از سوی کوالکام معرفی شود و هنوز هیچ جزئیات رسمی از مشخصات فنی آن در دست نیست. با این وجود، چینش هسته‌های پردازشی و واحد پردازش گرافیکی گوشی حاضر در گیک بنچ کاملا نشان از حضور یک تراشه جدید و پرچمدار در گوشی جدید شیائومی دارد.

شیائومی 14 گیگ بنچ

گوشی Xiaomi 14 به‌تازگی با 16 گیگ رم و مجهز به اندروید 14 در تست Geekbench ظاهر شده و احتمالا از نخستین محصولاتی خواهد بود که به رابط کاربری جدید HyperOS شیائومی تجهیز خواهد شد. این گوشی موفق شده در تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ 6 به‌ترتیب به امتیازات 2244 و 6820 برسد.

بر اساس گزارشات اخیر، Xiaomi 14 در سه مدل مختلف روانه بازار خواهد شد. مدل اول این گوشی 12 گیگ رم داشته و 256 گیگ حافظه داخلی دارد؛ در حالی که دیگر مدل‌ها نیز 16 گیگ رم/256 گیگ حافظه داخلی و 16 گیگ رم/یک ترابایت حافظه داخلی خواهند داشت. علاوه بر این، پرچمدار جدید چینی‌ها در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و صورتی روانه بازار خواهد شد.

از سوی دیگر، شیائومی 14 پرو نیز با کانفیگی مشابه با نسخه استاندارد رونمایی شده و در سه رنگ سفید، مشکی و سبز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. هر دو مدل استاندارد و پرو شیائومی 14 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهند بود. با این وجود در خصوص رونمایی رسمی آن و عرضه آن در بازارهای جهانی هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

در گجت نیوز بخوانید:

دوربین شیائومی ۱۴ پرو چیزی کم از دوربین‌های DSLR نخواهد داشت!

با این وجود می‌توان پیش‌بینی کرد که سه ماه اول سال 2024 مناسب‌ترین زمان برای عرضه این گوشی در بازارهای جهانی باشد.

source

توسط