یکی از مهمترین المانهای تزئینی در هر دکوراسیون، استفاده از گل و گیاهان است که  جلوه بسیارزیبایی  به دکوراسیون به خصوص به میز تلویزیون های مدرن امروزی می‌دهد در این مقاله  با ترفندهای مهم برای یک چیدمان چشم گیر آشنا خواهید شد پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ترفندهای چیدمان گل طبیعی کنار تلویزیون

چیدمان گل طبیعی کنار تلویزیون از بهترین راه‌کارهایی می‌باشد که می‌توانید برای داشتن یک دکوراسیون جذاب و روحیه بخشیدن به خود و اعضای خانواده تان انجام دهید و از آنجایی که سالن پذیرایی محیط لذت بخش هر منزلی است که اعضای خانواده در آخر شب بعد از خستگی های روزانه به دور هم جمع می شوند و تلویزیون نیز در آن فضا قرار دارد که افراد خودشان را با دیدن فیلم های مورد علاقه شان سرگرم می کنند بنابراین تاثیر بسیارزیادی می تواند بر روحیه افراد و حتی زیبایی دکوراسیون منزلتان داشته باشد بنابراین از گل و گیاهان برای تزئین فضای اطراف تلویزیون استفاده می شود که در ادامه با این ترفندها آشنا می‌شوید

استفاده از استند تزئینی ایستاده کنار تلویزیون

تزئین میز تلویزیون با گل

استندهای تزئینی از رایج ترین  تجهیزات تزئینی موجود در بازار بوده که به راحتی می توانید آن‌ها را تهیه کنید اما باید توجه کنید اگر تلویزیون شما بر روی دیوار نصب شده است،  پیشنهاد ما به شما استفاده از استند تزئینی در زیر تلویزیون برای چیدن گیاهان طبیعی است. حتی می توانید این گیاهان را  روی استند کوچکی  در کنار میز تلویزیونتان قرار دهید، همچنین استندهای مخصوصی نیز وجود دارند که مناسب اطراف تلویزیون بوده و به صورت ایستاده طراحی شده اند که می توانید آن‌ها را متناسب با رنگ دکوراسیون خود خریداری و استفاده کنید.

همچنین به شما توصیه برای تزیین میز تی وی مطلب چگونه میز تلویزیون را تزئین کنیم + عکس را در سایت مرجع خرید میز تلویزیون در سایت فروشگاه اینترنتی دکومبل مطاله کنید و راهنمای جامعی دریافت کنید.

استفاده از فضای میز تلویزیون

از ساده ترین چیدمان گل و گیاه که بیشتر افراد آن را انجام می دهند، استفاده از فضای خالی اطراف تلویزیون می باشد و به این صورت است که شما می‌توانید گلدان‌هایی با سایز مناسب را در کنار تلویزیون قرار دهید، همچنین برای استفاده از این ایده ساده بهتر است از گلدان هایی با طرحبندی ساده و متناسب با طرح و رنگ میز تلویزیون و فضای منزلتان استفاده کنید.

استفاده از گلدان های پایه دار

تزئین میز تلویزیون با گل

گلدان‌های پایه دار از شیک‌ترین گلدان هایی  بوده که در رنگ‌بندی‌های جذاب طراحی شده و به صورت طبقاتی در کنار تلویزیون استفاده می شوند، این گلدان‌ها برای انواع گل‌های آپارتمانی مناسب بوده و زیبایی فوق العاده‌ای برای دکوراسیون محیط ایجاد می‌کنند.

انتخاب استندهای دیواری در کنار تلویزیون

استندهای دیواری به گونه‌ای طراحی شده اند که می توانید آنها را در زیر تلویزیون هایی که به دیوار نصب شده اند و یا در کناره های تلویزیون و بالای آن نصب کنید و با توجه به انواع استند اندازه های مختلف گلدان را به روی آن ها بچینید.

استفاده از گلدان‌های دیواری

گلدان‌های دیواری بسیار زیبایی نیز موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را اطراف تلویزیون و یا در فضاهای خالی نصب کنید و گیاهان طبیعی خود را درون آنها نگهداری کنید، همچنین این استندها به گونه‌ای طراحی شده اند که به راحتی با دکوراسیون شما ست خواهند شد

انتخاب گلدان های بزرگ برای چیدمان گل

از دیگر ترفندهای چیدمان گل طبیعی میتوان به چیدمان گلدان‌های بزرگ اشاره کرد که  جزو زیباترین گلدان هایی هستند که در اطراف تلویزیون ‌از آن‌ها استفاده می‌شود، توجه کنید گیاهانی با برگ پهن در گلدان‌های بزرگ جلوه دیگری داشته و بسیار زیبا هستند بنابراین می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تزئین جلو مبلی با گل

از سری نکات چیدمان میتوان به قرار دادن ترکیبی از گل و گیاه های طبیعی با رنگ های متفاوت و همپنین کاکتوس روی میز پذیرایی اشاره کرد. گل های طبیعی علاوه بر معطر کردن فضا، طراوت و تازگی فوق العاده ایی به اتاق نشیمن میبخشند.

قرار دادن شمع هایی که با گل های طبیعی ساخته میشوند بر روی جلو مبلی و عسلی و استفاده از سنگ، صدف دریایی و مروارید در ساخت آنها، میتواند زیبایی میز پذیرایی شما رو دو چندان کند.

نکات مهم چیدمان گل طبیعی در کنار تلویزیون

استفاده از گل و گیاهان طبیعی در منزل نه تنها در داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک تاثیر گذار خواهد بود، بلکه باعث ایجاد حس صمیمیت و آرامش در فضای مورد نظر می شود. به این ترتیب اغلب افراد در گوشه و کنارخانه خود از انواع گل و گیاهان طبیعی استفاده می کنند و یکی از بهترین فضاهایی که از آن برای چیدمان گل طبیعی استفاده می کنند، بهتر است بدانید  که ایده های مهمی در این رابطه وجود دارند که به کمک آن ها می توانید بهترین چیدمان و دکوراسیون را داشته باشید، همچنین تزئین دکوراسیون منزل و فضای اطراف تلویزیون به کمک انواع گل و گیاهان طبیعی یک ایده بسیار جذاب بوده که باعث می‌شود فضایی خاص و چشم گیر در محیط سالن پذیرایی خود ایجاد کنید که همه از دیدن آن شگفت زده خواهند شد.

سوالات رایج

  1. از چه گلدان هایی می توان برای چیدمان گل طبیعی در کنار تلویزیون استفاده کرد؟
    توجه کنید که از انواع گلدان های پساده، سرامیکی، پایه‌دار و هر طرح و رنگی که دوست دارید برای این چیدمان می توانید بهره بگیرید.
  2. استفاده از گل و گیاهان در دکوراسیون چه تاثیری دارد؟
    نه تنها باعث زیبایی دکوراسیون می شود، بلکه آرامش بخش است و انرژی منفی را از فضای اطراف دور می کند.

کلام آخر

چیدمان گل طبیعی کنار تلویزیون از بهترین ایده های چیدمان بوده و برای کسانی که به گل و گیاهان طبیعی علاقه دارند مناسب می‌باشد، بنابراین می‌توانید از انواع ترفندها برای داشتن یک چیدمان عالی در فضای منزل خود استفاده کنید.


source

توسط varzeshikhabari