کد خبر : 1975141 |
03 آبان 1402 ساعت 12:49 |
22.6K بازدید |

8
دیدگاه

تهدید جدی نیوکسل:


مدیران نیوکسل به شدت از شرایط ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی، عصبانی هستند و قصد دارند غرامت هنگفتی از میلان بگیرند.

بازیکن معتاد فروختید، غرامت میلیونی می‌گیریم!

به گزارش “ورزش سه”، کمتر کسی انتظار داشت که تونالی در فاصله چند ماه پس از پیوستن به نیوکسل درگیر این جنجال باورنکردنی شود و در آستانه از دست دادن این فصل و یورو 2024 قرار بگیرد. 

اعتراف او به شرط بستن روی دیدارهای میلان و برشا در زمان حضورش در این دو تیم کار را برای او سخت کرد و گفته می‌شود که محرومیت در نظر گرفته شده برای او حداقل بین 10 ماه تا یک سال خواهد بود. 

همکاری این بازیکن با مقامات دادستانی تورین و همچنین فدراسیون فوتبال ایتالیا و همچنین مدارکی که نشان از اعتیاد روانی او به این کار و تلاشش برای رها شدن از دام آن با حضور در کلینیک ترک اعتیاد داشت باعث شد که مدت زمان محرومیتش به شکل قابل توجهی کم شود. 

1943378

با این حال، روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که مدیران نیوکسل به شدت از این وضعیت ناراضی هستند و میلان را تهدید کرده‌اند پس از اعلام رسمی محرومیت تونالی اقدام به شکایت علیه این باشگاه خواهند کرد. 

آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مبلغ 70 میلیون یورو برای خرید این ستاره ایتالیایی هزینه کردند و حالا نمی‌توانند تا پایان فصل و شاید حتی اوایل فصل آینده از او استفاده کنند و این موضوع برای آنها بسیار گران تمام شده است.

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن در طول این مدت دستمزد هشت میلیون یورویی‌اش از این باشگاه را هم به عنوان بخشی از جریمه‌اش دریافت نخواهد کرد. 

source

توسط varzeshikhabari