پاسخ نینتندو به شایعات خرید توسط ایکس باکس: رابطه خوبی با مایکروسافت داریم

رئیس نینتندو آمریکا، «داگ بوسر»، درباره رابطه این شرکت با مایکروسافت صحبت کرد، آن هم در زمانی که ماه گذشته گفته شده بود فیل اسپنسر به خرید نینتندو برای ایکس باکس علاقه‌مند بوده است!

طبق اسناد حقوقی که ماه گذشته فاش شده بود، برخی استراتژی‌های کلیدی مایکروسافت در بازار بازی برای سال‌های آینده را نشان می‌دهد، از جمله تمایل فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به خرید نینتند‌و. ماجرا به سال ۲۰۲۲ برمی‌گردد، زمانی که اسپنسر در یک ایمیل نینتند‌و را «مهم‌ترین دارایی موجود در گیمینگ» توصیف می‌کند و ظاهرا هیئت مدیره مایکروسافت کاملا از چنین خریدی رضایت داشته است.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟

حالا در مصاحبه‌ای که توسط Inverse انجام شده است، از رئیس نینتندو آمریکا درباره افشای این اطلاعات سوال می‌شود. در پاسخ او آمده است:

ما رابطه خوبی با مایکروسافت داریم. آن‌ها را در زمینه‌های بسیار زیادی شریک خود می‌دانیم و برای دیدن این شراکت فقط کافی است تا به نینتندو سوییچ دقت کنید. بدیهی است که ما Minecraft را روی نینتندو سوییچ منتشر کرده‌ایم و Banjo-Kazooie را به Super Smash Bros. Ultimate آورده‌ایم. بنابراین ما مشتاق هستیم تا به این همکاری ادامه دهیم.

پاسخ نینتندو به شایعات خرید توسط ایکس باکس: رابطه خوبی با مایکروسافت داریم - ویجیاتو

در اوایل سال جاری، مایکروسافت یک قرارداد ۱۰ ساله نیز با غول ژاپنی امضا کرد که به موجب آن بازی‌های Call of Duty پس از تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد که هفته گذشته نهایی شد، به پلتفرم‌های نینتندو آورده می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکسبیش از ۲۰ سال از انتشار ایکس باکس اصلی می‌گذرد.
تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکس


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

بازی The Outlast Trials آپدیت جدیدی دریافت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط