آلکاراس خیال هواداران را راحت کرد: مصدوم نیستم!


کد خبر : 1975448 |
04 آبان 1402 ساعت 20:25 |
186 بازدید |

0
دیدگاه


کارلوس آلکاراس، ستاره تنیس، در پستی در شبکه‌های اجتماعی‌اش اعلام کرد که مصدوم نیست و در دو تورنمنت مهم تا پایان سال 2023 شرکت خواهد کرد.

آلکاراس خیال هواداران را راحت کرد: مصدوم نیستم!

به گزارش “ورزش سه”، آلکاراس آخرین بار در مسابقات مسترز شانگهای حضور داشت، جایی که در دور چهارم توسط گریگور دیمیتروف شکست خورد. او بعد از این شکست به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا و مشکل خستگی در ناحیه عضلات کمر مجبور به ترک مسابقات داخل سالن سوئیس در بازل شد. او به طور کلی هم بعد از یو اس اوپن احساس آمادگی کامل نداشت و در مسابقات با باندپیچی روی عضلات پای چپ بازی می کرد. از آن زمان او تحت درمان قرار داشت اما با این حال، به نظر می رسد که شرایط بهتری پیدا کرده و قرار است قبل از انجام اولین بازی خود در فینال تور مردان در مسترز پاریس به میادین بازگردد.

1945335

او این خبر را در شبکه های اجتماعی اش اعلام کرد و به هوادارانش گفت:” من خبرهای خوبی دارم. من هر روز احساسم بهتر می شود و برای مسترز پاریس و تورنهایی تورین آماده خواهم بود. برای تمام کردن فصل در بالاترین جایگاه هیجان زده هستم.”

این بازیکن اسپانیایی به دلیل پارگی عضله شکم از تور نهایی سال گذشته کنار رفت و سپس مجبور شد اولین مسابقه اصلی سال 2023، مسابقات آزاد استرالیا را به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از دست بدهد. با این حال، او بعد از ریکاوری به خوبی به میادین بازگشت و در اولین تورنمنت خود در سال، در مسابقات آزاد آرژانتین در بوئنوس آیرس به قهرمانی رسید.

source