تاکید رمدی: نسخه کنسولی بازی Alan Wake 2 مشکل فنی نخواهد داشت

فاصله بسیار کمی با عرضه آلن ویک ۲ (Alan Wake 2) داریم، با این وجود تعداد زیادی از طرفداران نگران کیفیت فنی بازی هستند.

چند روز پیش سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آلن ویک ۲ مشخص شد که نشان می‌داد نسخه پی‌سی بازی احتمالا به اندازه کافی بهینه نیست. از طرف دیگر توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر ارتباطات رمدی، نیز اعلام کرده بود نسخه کنسولی بازی Alan Wake 2، روی مد  Performance بیشتر اوقات با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

این موضوعات طرفداران را به شدت نگران کرده بود، اما اکنون پوها دوباره پستی در توییتر منتشر کرده تا خیال طرفداران را راحت کند. او اعلام کرده است که استودیو رمدی تمرکز زیادی روی نسخه کنسولی آلن ویک ۲ داشته، از این رو کیفیت فنی بازی جایی برای نگرانی ندارند و حتی خیلی‌ها را غافلگیر می‌کند. 

Alan Wake 2

توماس پوها همچنین به صحبت درباره نحوه استفاده رمدی از دوال سنس پرداخت و اعلام کرد که بازیکنان با ویژگی هپتیک فیدبک می‌توانند بارش قطرات باران را احساس کنند. تریگرهای تطبیق‌پذیر نیز باعث می‌شوند که هر اسلحه حس متفاوتی را به بازیکن منتقل کند، به عنوان مثال تجربه استفاده از شاتگان و کراس‌بو کاملا فرق خواهد داشت. باید اشاره کنیم که هنگام استفاده از دوال سنس روی پی‌سی نیز این ویژگی‌ها فعال خواهند بود. 

Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و همچنین پی‌سی منتشر خواهد شد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد


ویجی‌لاگ پلاس:‌ عملکرد عالی اسپایدرمن 2 و سوپر ماریو واندر

تاکید رمدی: نسخه کنسولی بازی Alan Wake 2 مشکل فنی نخواهد داشت - ویجیاتو

source

توسط