ویدیو جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Wish منتشر شده که خوانندگی کریس پاین در قامت شخصیت مگنیفیکو را شاهد هستیم.

کمتر از ۱ ماه تا اکران ساخته جدید استودیو انیمشن‌سازی دیزنی تحت عنوان Wish (آرزو) زمان باقی مانده است. اثری مورد انتظار که طبق تریلرهای به نمایش درآمده، می‌تواند جزو آثار پرفروش ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۳ میلادی لقب بگیرد که توسط کارگردان مشهور مدیوم انیمیشن یعنی کریس باک ساخته شده است. کسی که تجربه کارگردانی آثار موفقی نظیر Tarzan (تارزان) و Frozen (یخ‌زده) را داشته است.

انیمیشن جدید دیزنی در شبه‌جزیره ایبریا و پادشاهی روزاس جریان دارد؛ جایی که امپراتوری به نام مگنیفیکو در ظاهر قدرت براودره کردن آرزوهای مردم را داشته و جلوه عادل و مهربانی از خود را به معرض نمایش گذاشته است. با این حال کنجکاوی دختری به نام آشا ظ سبب می‌شود تا ذات کثیف مگنیفیکو برملا شده و وقایعی هیجان‌انگیز به وقوع بپیوندد.

یکی از نکاتی که سبب شده تا توجه مخاطبین نسبت به Wish جلب گردد، شخصیت شرور و متفاوت مگنیفیکو با صداپیشگی کریس پاین می‌باشد. حال نیز ویدیو جدیدی از این پروژه منتشر شده که خوانندگی این بازیگر ۴۳ را به ما نشان می‌دهد. ویدیویی زیبا که حاوی سکانس‌های جذابی بوده و صداپیشکی کریس پاین می‌تواند شگفت‌زده‌تان نماید.

انیمیشن Wish که در کنار کریس پاین از صداپیشگانی نظیر آریانا دبوز، آنجلیک کابرال و آلن تودیک بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source

توسط