دستبندی که برای ستاره رئال شانس آورد! (عکس)


کد خبر : 1975979 |
06 آبان 1402 ساعت 22:38 |
30.7K بازدید |

7
دیدگاه


اورلین شوامنی، هافبک رئال مادرید، به قولش به یک کودک هوادار برای استفاده از دستبند اهدایی او در بازی ال‌کلاسیکو عمل کرد.

دستبندی که برای ستاره رئال شانس آورد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید موفق شد در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لالیگا، بارسلونا را 2-1 خارج از خانه شکست دهد و سخت‌ترین سه امتیاز فصل را دشت کند. این پیروزی با کام بکی شیرین و روی دو گل جود بلینگام بدست آمد. رئال مادرید با کسب این پیروزی با 28 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به خیرونا، موفق شد صدر جدول را حفظ کند تا ادامه نیم فصل اول را با آرامش بیشتری سپری کند.

1946422

یکی از حاشیه‌های زیبای این مسابقه، خوش قولی ستاره جوان رئال مادرید در مورد فولش به یک کودک هوادار بود. در جریان ملاقات با هواداران که دیروز اورلین شوامنی، بازیکن فرانسوی رئال در آن حضور داشت، یک طرفدار خردسال رئال مادرید یک دستبند به این بازیکن اهدا کرد و از او خواست که آن را در جریان مسابقه ال‌کلاسیکو در دست داشته باشد و شوامنی هم قبول کرد. امروز، در جریان مسابقه دوربین‌ها دستبند اهدایی هوادار رئال را در دست راست این بازیکن رصد کردند که نشان می‌دهد شوامنی روی قول خودش پایدار ماند. این بازیکن از ابتدای بازی در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت و بازی قابل قبولی را هم در پست هافبک دفاعی ارائه کرد و توانست نمره خوب 7.4 را از سایت گل برای عملکردش در این مسابقه حساس بگیرد.

source