شورانر و کارگردانان جدیدی به سریال Daredevil: Born Again پیوستند

کارگردانان «شوالیه ماه» و «لوکی» دست به کار می‌شوند

شورانر و کارگردانان جدیدی به سریال Daredevil: Born Again پیوستند

پس از بازنگری خلاقانه‌ای که در طول تولید سریال Daredevil: Born Again انجام یافت، اکنون یک شورانر و دو کارگردان باتجربه در دنیای سینمایی مارول به تیم سازندگان این سریال ملحق شدند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ پوشش جذاب دکتر استرنجیک دکتر در هر شکل و رنگ!
۱۰ پوشش جذاب دکتر استرنج

بر اساس گزارش اخیر هالیوود ریپورتر، داریو اسکارداپان که تا پیش از این روی سریال نتفلیکسی مارول یعنی The Punisher و همچنین سریال Tom Clancy’s Jack Ryan کار کرده بود، شورانر جدید سریال دردویل خواهد بود. علاوه بر این، جاستین بنسون و آرون مورهد که کارگردانی سریال Moon Knight و همچنین اخیرا قسمتی از فصل دوم سریال لوکی (Loki) را بر عهده داشته‌اند، به سریال Daredevil: Born Again پیوسته‌اند تا هدایت باقی اپیزودهای فصل اول را به دست بگیرند.

اوایل ماه اکتبر بود که گزارش شد سریال دردویل پس از توقف تولید که در پی اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوودی رخ داده بود، تحت یک ریبوت و بازنگریِ خلاقانه‌ و قابل توجه قرار گرفته است. نویسندگان اصلی سریال؛ کریس اورد و مت کورمن در کنار کارگردانان این سریال، از پروژه کنار گذاشته شدند و مشخص شد برخی از صحنه‌ها و اپیزودهایی که ساخت آن‌ها قبل از توقف تولید سریال، به پایان رسیده بود با اضافه شدن برخی المان‌های دیگر همچنان در این اثر ماندگار خواهند بود.

سریال دردویل

چارلی کاکس (مت مورداک) پیشتر در رابطه با سریال دردویل محصول دیزنی گفته بود که گرچه این عنوان به اندازه‌ی نسخه‌ی نتفلیکس خشن و جدی نخواهد بود اما نسبت به عموم فیلم و سریال‌های MCU (دنیای سینمایی مارول) لحنی بزرگسالانه‌تر خواهد داشت.

گرچه به‌نظر می‌رسد اکنون ساخت سریال دردویل به افراد باتجربه‌ای واگذار شده، با این حال باید منتظر ماند و دید پروژه نهایی چگونه خواهد بود و آیا می‌تواند در جلب رضایت طرفداران موفق شود یا خیر.


مطلب پیشنهادی:۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارولشخصیتی که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania رونمایی شد
۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارول


بررسی بازی اسپایدرمن ۲

شخصیت آمنی من چه زمانی به Mortal Kombat 1 اضافه می‌شود؟ - ویجیاتو

source