کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و Attack on Titan معرفی شد

کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد

اخیرا شاهد کراس‌اوورهای زیادی از انیمه اتک آن تایتان (Attack on Titan) بوده‌ایم و حالا قرار است شخصیت‌ها محبوب خود را در Dead by Daylight Mobile ببینیم. 

این رویداد Attack on Titan در بازی Dead by Daylight Mobile تا ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۲) ادامه پیدا می‌‌کند و شامل میکاسا، لیوای و اسکین اتک تایتان می‌شود. اسکین اتک تایتان سه سطح مختلف دارد که هر کدام به بخش خاصی از داستان ارتباط خواهند داشت. اسکین میکاسا برای شخصیت یویی کیمورا و اسکین لیوای برای شخصیت جیک پارک خواهد بود. 


مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

بازیکنان با شرکت در این رویداد شانس برنده شدن یک سری آیتم خاص را هم خواهند داشت. کمپانی NetEase از این رویداد برای معرفی سیستم جدید لوازم جانبی نیز استفاده می‌کند. شما برای آشنایی بیشتر با جزئیات این کراس‌اوور می‌توانید نگاهی به گالری زیر داشته باشید.

این اولین بار نیست که اتک آن تایتان با Dead by Daylight کراس‌اوور می‌کند. در سال ۲۰۲۲ نیز شاهد کراس‌اوور Attack on Titan با بازی اصلی Dead by Daylight داشت و شامل اسکین‌های تایتان زره‌ای، ارن یگر و زویی هانجی (Zoe Hange) می‌شد. نسخه موبایلی این بازی در بهار منتشر شد و از همان ابتدا با سری فیلم ترسناک The Ring کراس‌اوور داشت. 

بازی Dead by Daylight روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی در دسترس قرار دارد و Dead by Daylight Mobile را نیز می‌توانید روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS پیدا کنید. 


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی اسم‌فامیل در اپلیکیشن پنکوحضور یک بازی آشنا در اپلیکیشن پنکو
معرفی بازی اسم‌فامیل در اپلیکیشن پنکو


بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتو

source