آقای ویسی، اگر عاشق آبادانی بمان!


کد خبر : 1976202 |
08 آبان 1402 ساعت 03:17 |
9.1K بازدید |

10
دیدگاه


عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برابر استقلال خوزستان اذعان کرد که دیگر در آبادان ماندنی نیست و این تیم را به همین زودی ترک می‌کند!

آقای ویسی، اگر عاشق آبادانی بمان!

به گزارش “ورزش سه”، باید به این نکته توجه داشت که فشارهای روحی و روانی زیادی از سوی هواداران صنعت نفت به بازیکنان و  ویسی وارد می‌شود، اما نباید از یاد برد که عبدالله ویسی با این تیم قرارداد دارد و سکاندار این تیم تا پايان لیگ بیست و سوم است؛ مگر اینکه نتایج ضعیف، او را تا آستانه برکناری و اخراج پیش ببرد. ویسی در هفت دیدار، سه باخت، سه تساوی و تنها یک برد کسب کرد و تیمش در جایگاه سیزدهم جدول ایستاده است.

با توجه به امکانات محدود تیمی مثل صنعت نفت و استفاده وافر از بازیکنان بومی و البته جوان، تا به اینجای کار، عبدالله ویسی، عملکرد بدی نداشته و می‌توان با این مربی، به ماندن در لیگ برتر و عدم سقوط به لیگ یک امیدوار بود.

شاگردان ویسی، به جز بازی اول مقابل استقلال، در شش دیدار متوالی، گل زدند و علاوه بر گلزنی، در هفت بازی هم دروازه خود را گشوده دیده‌اند. 7 گل زده و 14 گل خورده و شش امتیاز، عملکرد تیم عبدالله ویسی را به خوبی نشان می‌دهد.

1946931

در فصل گذشته، طلایی پوشان آبادان در هفت هفته ابتدایی، با هدایت رضا پرکاس، پنج امتیاز به دست آوردند و آمار گل زده این تیم بر روی عدد سه قرار گرفت او سپس جای خود را به فیروز کریمی داد و پس از آن هم یک مربی برزیلی به جنوب آمد اما این ویسی بود که نشان داد قطعه گمشده صنعت نفت آبادان است.

ویسی شناخت خوبی از بازیکنان جوان و با استعداد دارد. مربی نترسی به شمار می‌آید و سبک هجومی و بازی رو به جلو را می‌پسندد. ضمن اینکه او با استقلال خوزستان، فاتح پانزدهمين دوره لیگ برتر لقب گرفت و چند فوتبالیست خوب و باکیفیت را از همان تیم قهرمان به فوتبال کشور معرفی کرد.

ویسی باتجربه است و آگاهی و اطلاعات جامع و کاملی از فوتبال جنوب کشور، در اختيار دارد. حال با این اوصاف، آیا مدیران صنعت نفت می‌توانند سرمربی دیگری با چنين کارنامه‌ای، برای تیم مهیا کنند؟

با یک بودجه اندک و چیزی در حدود هشتاد میلیارد تومان، ویسی تا به امروز شاهکار کرده کما اینکه در اواخر فصل گذشته، چه کسی می‌توانست سکان هدايت صنعت نفت را با آن وضعیت عجیب و غریب و در خطر سقوط بپذیرد؟

البته ناگفته نماند که توقعات ویسی از مدیران صنعت نفت بسیار بالاست و اینکه تیمی به مثابه نفت آبادان برای گرفتن سهمیه آسیایی بسته شود، امری محال در آبادان به نظر می‌رسد و حتی شاید باور آن برای طرفداران متعصب برزیلی های آبادان، سخت و به دور از واقعیت باشد!

ویسی گفته است عاشق نفت آبادان است و توقع از او ماندن در تیمی است که دوستش دارد. همانند مازیار زارع که با وجود سختی‌ها، تا آخرین بازی، همراه انزلی‌چی‌ها باقی ماند. البته که در آبادان هرگز هیچ چیز آن‌طور نیست که باید باشد.

معین احمدوند

source