ادای احترام شاگردان حسینی به فخرالدینی (عکس)


کد خبر : 1976433 |
08 آبان 1402 ساعت 16:23 |
20.2K بازدید |

22
دیدگاه


شاگردان سید مجتبی حسینی تمرین امروزشان را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

لغو جشن و احترام شاگردان حسینی به فخرالدینی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از نمایش موفق در دیدار اخیرش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی که علی‌رغم بازی هجومی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد، حالا خود را آماده دیدار این هفته برابر ذوب‌آهن اصفهان می‌کند.

سید مجتبی حسینی که تجربه سرمربیگری و مربیگری در ذوب‌آهن را دارد، حالا هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته و شاگردانش را آماده تقابل با سبزپوشان اصفهانی می‌کند و امیدوار است بتوانند در این بازی خانگی نتیجه بگیرند.

جلسه تمرینی ظهر امروز تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی در زمین چمن برق‌باختر اراک برگزار شد که شاگردان سید مجتبی حسینی قبل از شروع تمرین، دور هم جمع شدند و به مناسبت درگذشت استاد محمدعلی شیخ فخرالدینی از پیشکسوتان کشتی و ورزش کرمان و پدر میلاد فخرالدینی، با یک دقیقه سکوت کارشان را آغاز کردند.

مربیان و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک قبل از شروع تمرین امروز با قرائت فاتحه و ادای احترام به پدر میلاد فخرالدینی، این چنین به کاپیتان تیم‌شان عرض تسلیت داشتند.

1947424

همچنین مجتبی حسینی نیز بخاطر درگذشت پدر میلاد فخرالدینی اجازه برگزاری جشن روز مربی را نداد تا به این شکل نسبت به کاپیتان تیمشان ادای احترام کرده باشند.

source