استودیوی فرام سافتور (FromSoftware)، سازندۀ Elden Ring، در ماه دسامبر ۲۰۲۳ و طی ۴ جلسه، قصد دارد به صورت گسترده نیرو استخدام کند. این استودیو رسماً اعلام کرد که هماکنون چندین پروژۀ مختلف در دست ساخت دارد و برای توسعۀ آنها، نیاز به رشد قابل توجهای خواهد داشت. این پروسۀ جذب نیرو، در ادامۀ جلسات قبلی در سال گذشته قرار میگیرد که باعث رشد استودیو شده بود.
این استودیوی ژاپنی برای موقعیتهای زیر استخدام میکند:
- برنامهریز بازی
- برنامهریز سیستم
- برنامهنویس بازی
- نیرو برای تحقیق و توسعه (R&D)
- سیستم گرافیک
- مهندس سرور
- طراح کاراکتر
- طراح پسزمینه
- آرتیست سهبعدی گرافیک کاراکتر
- آرتیست سهبعدی گرافیک پسزمینه
- آرتیست افکتها
- آرتیست رابط کاربری
- طراح انیمیشن و موشن
- آرتیست سینماتیک
- آرتیست تکنیکال
- آهنگساز و طراح صوت
- بازاریاب و توسعۀ تبلیغاتی
- طراح گرافیک در بخش بازاریابی
- فروش
- دستیار برای مدیریت تجهیزات
همچنین، در بخشی از آگهی شغلی ذکر شده است که به افرادی با آگاهی بر «طراحی مکانیکال» خوشآمد میگوییم. این موضوع نشان میدهد همچنان استودیوی فرامسافتور قصد دارد سری Armored Core را ادامه دهد یا بازیهایی بر پایۀ مکا تولید کند. تا ژوئن سال ۲۰۲۳، فرامسافتور شامل ۳۹۷ نفر توسعهدهندۀ کلیدی و تمام وقت میشد.
پیش از این اعلام شده بود که استودیوی فرامسافتور قصد دارد به سمت انتشار بازیهای خود به صورت جهانی حرکت کند. آنها همین حالا عناوین خود را در ژاپن عرضه میکنند، اما احتمالاً طی چند سال آینده، فرام سافتور ناشر بازیهای خود در سرتاسر جهان باشد و دیگر همکاریای با سونی یا باندای نامکو رخ ندهد. نیمۀ دوم نیروهای مورد نیاز برای استخدام تا حدودی به نقشهای تولیدکنندگی و نشر اشاره دارد.
source