بهترین ساعت های زنانه 2018_ نامزدهای جایزه بزرگ D'Horlogerie De Genève

بهترین ساعت های زنانه 2018_ نامزدهای جایزه بزرگ D'Horlogerie De Genève

Bovet 1822 Amadeo Fleurier 39 Fan
بووت 1822
ماه آینده، هیئت داوری متشکل از 30 کارشناس، برندگان را در 10 دسته جایزه بزرگ D'Horlogerie De Genève، جوایز اسکار ساعت سازی انتخاب خواهند کرد. یکی از جالب ترین دسته بندی ها ساعت های زنانه است، زیرا در اینجاست که خلاقیت و تخیل شرکت های ساعت می تواند واقعا بدرخشد. ساعت زنانه فرصتی برای دکوراسیون عالی، کاربردهای هنری جالب و رنگ‌های وحشی را ارائه می‌دهد – مختصری بسیار جذاب‌تر از ساعت‌های معمولی مردانه. در دریای فعلی بازسازی‌های قدیمی، ساعت‌های زنانه نفسی تازه هستند. شش قطعه زیر در رده ساعت زنانه GPHG نامزد شده اند. برندگان در مراسمی در 9 نوامبر در ژنو معرفی خواهند شد.

بهترین عطر مردانه
اسکلت Bulgari Lucea Tubogas.
بولگاری
اسکلت Bulgari Lucea Tubogas
بولگاری دوست دارد لوگوی خود را به روش‌های خلاقانه روی ساعت‌های خود قرار دهد که آن را به بخشی از طراحی تبدیل کند. اسکلت Lucea آن را با حک کردن حرکت برای مشخص کردن نام تجاری به نمایش می گذارد. حرکت اسکلت اتوماتیک BVL 191 با دست حک شده و به صورت الماس ساخته شده بود. دست های رنگی لاک قرمز هستند تا با کابوشن قرمز در تاج مطابقت داشته باشند. مجموعه Lucea که در ابتدا در سال 2014 راه اندازی شد، نام خود را از کلمه "نور" در ایتالیایی گرفته است.

اسکلت دوست پسر شانل.
شانل
اسکلت دوست پسر شانل
Chanel همچنین از اسکلت سازی برای نمایش یک حرکت مکانیکی، کالیبر 3، با لبه های اریب دار و روکش طلایی برای مطابقت با قاب استفاده می کند. کالیبر 3 سومین حرکت داخلی شانل است و سه سال در حال ساخت بود. Boyfriend Skeleton از طلای 18 عیار بژ (یک آلیاژ اختصاصی Chanel) ساخته شده است. شکل قاب دراز مورد استفاده در Boyfriend و مدل های دیگر از بطری عطر افسانه ای No5 الهام گرفته شده است.

Bovet 1822 Amadeo Fleurier 39 Fan
بووت 1822
Bovet 1822 Amadeo Fleurier 39 Fan
Bovet 1822 مجموعه‌ای از ساعت‌های زنانه را بر اساس طرح بادبزن می‌سازد که هرکدام در نوع خود بی‌نظیر هستند، با استفاده از مواد و متریال‌های مختلف از جمله پر، ابریشم، توری، مروارید منبت کاری شده و نقاشی میناکاری مینیاتوری. پنکه روی این صفحه با دست روی زمینه مرواریدی نقاشی شده است. این یک قطعه منحصر به فرد است که قابل تبدیل است: می توان از آن به عنوان ساعت مچی، ساعت رومیزی یا آویز استفاده کرد.

مالکیت پیاژه لاجورد.
پیاژه
مالکیت پیاژه لاجورد
ویژگی منحصر به فرد این قطعه طلای 18 عیار این است که دارای یک حلقه بیرونی چرخان است که می تواند توسط کاربر بچرخد، مانند فیجت اسپینر با الماس. پیاژه این مفهوم را در کل مجموعه Possession، با قاب‌های چرخان و صفحه‌های معدنی به کار می‌برد – این یکی لاجورد لاجورد است. این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که با مجموعه جواهرات Possession مطابقت داشته باشد و صفحه های آن با سنگ های قیمتی موجود در جواهرات مطابقت دارند.

شومت لوریه.
شومت
شومت لوریه
Laurier یکی از شش ساعت منحصر به فرد در مجموعه است که برگ لورل را تفسیر می کند. در این ساعت "محرمانه" از روکش محفظه ای چرخان حک شده و با الماس ست شده است که در قاب و خرطومی ها نیز در مجموع 446 سنگ به وزن 3.34 قیراط قرار داده شده است. صفحه آن آونتورین است و حرکت اتوماتیک ساخت سوئیس است.

Moritz Grossmann Tefnut Twist Classic.
موریتز گروسمن
Moritz Grossmann Tefnut Twist Classic
این ساعت به‌اندازه سایرین تزیینی نیست، اما نشان‌دهنده یک روند نوظهور در ساعت‌های زنانه است: به نظر می‌رسد نسخه کوچک‌تری از ساعت‌های کلاسیک مردانه است. یک ردیف الماس بر روی قاب و یک سیستم پیچ در پیچ مبتکرانه که جایگزینی برای گرفتن یک تاج کوچک است، یک چالش برای کسانی که ناخن‌های آراسته دارند، به صفحه گیلوه‌ای زیبا اضافه شده است. ساعت را می توان با چرخاندن یک بند بند واقع در ساعت 6 در کیس پیچید.
کارول بسلر کارول بسلر نزدیک به 30 سال در مورد ساعت و جواهرات نوشته است. او برای فوربس، راب ریپورت، بلومبرگ، نیویورک تایمز و موارد دیگر می نویسد."

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها