راهنمای هدیه روز مادر – برترین عطرهای کاملا طبیعی
داشتن یک رایحه خاص به اندازه شخصی که آن را می پوشد شخصی و منحصر به فرد است. با این حال، بسیاری از عطرهایی که ما برای اسپری کردن روی بدن خود انتخاب می کنیم، می توانند سمی و مملو از مواد شیمیایی باشند. با توجه به اینکه هدیه دادن و عطرها با یکدیگر مترادف هستند، وقتی به این فکر می کنید که در روز خاص مادر چه چیزی را دریافت کنید، چرا نباید مسیر طبیعی را دنبال کنید. عطرهایی که بدون مواد مصنوعی ساخته می شوند و در عوض از دسته ای از گیاهان و عصاره های طبیعی استفاده می کنند به کاربر این امکان را می دهند که بو و احساس خوبی داشته باشد. این چند مورد از بهترین عطرهای کاملا طبیعی است که باید به آنها هدیه دهید:
هر و هر عطر طبیعی خوب
همه عطرهای غلتکی طبیعی.
از سال 2017، لورن لاولدی و میکا کوفینداففر، بنیانگذاران Every & Every، ماموریتشان تولید محصولاتی بوده است که به هر فرد اجازه می دهد نسبت به محصولاتی که استفاده می کند احساس خوبی داشته باشد. آنها با استفاده از مواد ساده و تمیز، این خطوط محدود از عطرهای رول را ایجاد کردند. موجود در اسطوخودوس و لیمو. رز و وانیل؛ و سدر و وانیل، فاقد پارابن، فتالات، رنگ های مصنوعی یا عطرهای مصنوعی هستند. فرمول ها همچنین غلیظ و ماندگار هستند زیرا حاوی 0% آب، 0% الکل و 100% روغن های طبیعی مشتق شده از طبیعت هستند. یک یا هر سه مورد از این عطرهای قابل حمل را از طریق وب سایت آنها خریداری کنید (ارسال رایگان در ایالات متحده و کانادا، به استثنای کبک).
زعفران کهربا ذخیره زیبایی پاک
عطر زعفران عنبر.

بهترین عطر مردانه
مجموعه زیبایی پاک بیشتر برای شما وکیل سابق کاخ سفید به سی‌ان‌ان می‌گوید که دونالد ترامپ احتمالاً زمانی را در زندان سپری می‌کند به دلیل نقض دستور گگ هیچ برنده‌ای در تجارت جیمز هاردن وجود ندارد نتایج خام WWE: برندگان و نمرات در 30 اکتبر 2023 برای بیش از 15 سال، Clean Beau بوده است. تعیین استاندارد طلایی برای عطرهای زیبا و با کیفیت. تا به امروز، این تیم به دقت مواد پایدار خود را بررسی می کند که مصرف کننده را در نظر نمی گیرد، اما به کشاورزان و جوامع مربوطه آنها می دهد. تلاش های حاصل از این شیوه ها خطی است که تفاوت های ظریف پیچیده موجود در ترکیب یک عطر را قربانی نمی کند. یکی از خلاقیت های به یاد ماندنی آنها از خط Reserve آنها است – این عطر زعفران عنبر یک شگفت انگیز چند لایه با نت های بالایی است که شامل ترنج و ماندارین می شود. نت میانی یاس و نرولی؛ و نت های پایه عنبر و مشک. همراه با راهنمای مفیدی از مواد تشکیل دهنده که شرکت به آنها پاسخ منفی می دهد، موادی که تأیید شده اند طبیعی و از نظر اخلاقی از تولیدکنندگان محلی در سراسر جهان تهیه شده اند. علاوه بر این، این شرکت بسته بندی سازگار با محیط زیست را به کار می گیرد. خرید از طریق وب سایت آنها (حمل و نقل در ایالات متحده در دسترس است).
ادو پرفیوم Los Feliz Botanicals Yucca Valley
ادوپرفیوم یوکا ولی.
Los Feliz Botanicals در خارج از مرکز شهر لس آنجلس، این شرکت متعهد به اعمال شفاف است و عطرهایی را در دسته‌های کوچک با موادی تولید می‌کند که هرگز «تقلب» نمی‌شوند، همانطور که آنها توصیف می‌کنند، که به این معنی است که عطرها هرگز مواد مصنوعی، مواد نگهدارنده یا پرکننده‌ها نخواهند داشت. برای آنها، نه تنها سلامتی بلکه این موضوع است که مواد طبیعی زیبایی و ظرافت بیشتری نسبت به استفاده از موادی که به صورت مکانیکی تولید شده اند، ارائه می دهند. این برند برای Eau de Parfum Yucca Valley توضیح می‌دهد که «این عطر از میله‌های دوچرخه‌سواری/کاوبوی صحرای بلند الهام گرفته شده است». روی بینی یک ترکیب شیرین زمینی از تنباکو، چرم و گل رز فلفلی است. خرید از طریق وب سایت آنها (حمل و نقل در ایالات متحده موجود است).
عطر ارگانیک اجن وانیل
عطر ارگانیک وانیل
Ajne Parfumerie and Apothecary که توسط جین هندلر تأسیس شد، او می‌گوید که شرکت او بیش از 12 سال در حال ساخت بوده است – او در پیگیری اشتیاق خود و دنبال کردن بینی‌اش، همه جنبه‌های کیمیاگری گیاهی، ساخت فرمول و تقطیر را مطالعه کرده است. علاوه بر این، با حضور در موسسات معتبر متعدد، او به عنوان کارشناسی ارشد متخصص روغن‌های ضروری و گیاه‌درمانگر گواهی فارغ‌التحصیل شد. در سال 2005، او و همسرش خط عطر و مراقبت از پوست زیبایی خود را در کارمل، کالیفرنیا تأسیس کردند. برای مادران خوش خوراک، عطر ارگانیک هندلر وانیل یک انتخاب ایده آل است. این عطر شما را در دوز سه گانه وانیل می پوشاند که با نت هایی از ادویه، زمین گرم شده، دود و نان تست لایه بندی شده است. در واقع، با تن های مشکی آن، این عطر می تواند برای مردان و زنان لایه لایه شود. این روغن 100% طبیعی و اسانس‌های طبیعی است که از گل‌ها، میوه‌ها، مرکبات، دانه‌ها، علف‌ها، برگ‌ها، پوست، چوب و ادویه‌ها از طریق پرس سرد، آب، بخار، CO2 یا استخراج سوکسله تقطیر شده و در پایه‌ای از روغن جوجوبا ارگانیک یا ترکیب می‌شود. هندلر توضیح می دهد که ارواح غلات. از طریق وب‌سایت او خرید کنید (ارسال رایگان در ایالات متحده برای سفارش‌های 150 دلار یا بیشتر، 250 دلار به کانادا و مکزیک، 500 دلار به اروپا و ژاپن. ارسال بین‌المللی به سایر کشورها/مناطق موجود است).
عطرهای 100% طبیعی پور لوموند
عطر طبیعی Together.
Pour le Monde Natural Perfumes در ابتدا، بنیانگذار وندی برگر فقط به دنبال عطری غیر سمی بود تا در دوران بارداری خود استفاده کند. در عوض باعث شد او به یک اخلالگر در صنعت عطر تبدیل شود. او و شرکتش که در سال 2013 توسط برگر تأسیس شد، به تولید عطرهای 100٪ طبیعی افتخار می کنند. در واقع، Pour le Monde اولین شرکت عطرسازی خوب است که دارای گواهینامه 100% طبیعی (NPA)، وگان، بدون ظلم (PETA، Leaping Bunny) و BCorp است. تا به امروز، او همچنان به ایجاد روابط خود با مشتریان از طریق شیوه های شفاف، پایداری، و منابع کامل مواد طبیعی ادامه می دهد. برای عطر او توgether All Natural Eau De Parfum، رایحه های گلی لطیف شما را به حالتی نشاط آور و شاد منتقل می کند. نت های اولیه شامل لیمو و ترنج است که با یاس، بنفشه، یاس بنفش و فریزیا پوشانده شده است. خرید از طریق وب سایت او (ارسال رایگان در داخل ایالات متحده ارائه می شود. ارسال بین المللی به کانادا در دسترس است).
Lvnea Ghost Pine – Eau de Parfum
ادو پرفیوم گوست پاین.
Lvnea بیان شدید این عطرهای دست ساز برای افراد ضعیف نیست. آنها برای مادرانی که از پوشیدن عطرهای پویاتر نمی ترسند ایده آل هستند. Lvnea یک خط عطر است که هدف آن ایجاد “داستان های رایحه” به یاد ماندنی است. این شرکت توضیح می‌دهد که «ما تکنیک‌های سنتی عطرسازی فرانسوی را که با طراحی مجلل مینیمال در کنار هم قرار گرفته‌اند، ترکیب می‌کنیم و عطرهایی را ایجاد می‌کنیم که در یک لحظه یادآور دنیای دیگری هستند». در ترکیب عرقیات گیاهی با هم، یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های آن‌ها کاج شبح است – شبیه به یک خلوتگاه جنگلی، نت‌های بویایی شامل سوزن‌های ترد کاج، شاخ و برگ خرد شده، لکه‌های خزه مرطوب و چوب‌های باستانی است. ترکیبات شامل روغن نارگیل، مخلوط اسانس، تنتور گیاهی و عصاره طبیعی گیاهی است. خرید از طریق وب سایت آنها (ارسال رایگان در داخل ایالات متحده برای خریدهای بیش از 100 دلار. ارسال بین المللی موجود است).
عطر Maison Jacynthe 1955
عطر 1955.
Maison Jacynthe-بازیگر فرانسوی Jacynthe René خط زیبایی خود را با فلسفه ارائه محصولات 100% طبیعی، فعال و گیاهی که سلامت فرد را تغذیه و تقویت می کند، تأسیس کرد. او می‌افزاید که «درمان‌ها، عطرها و لوازم آرایشی ما به یکپارچگی پوست احترام می‌گذارد و برای کسانی طراحی شده‌اند که یک سبک زندگی سالم و سازگار با طبیعت دارند تا تعادل بهتری بین بدن و ذهن به دست آورند.» با در نظر گرفتن این موضوع، یکی از محبوب ترین عطرهای او عطر 1955 است. ساخته شده با عصاره های گیاهی طبیعی و اسانس های ارگانیک – که شامل ترنج منبع از کالابریا، گالبانوم از ایران، سیستوس از پرتغال، و نعناع هندی از اندونزی است – همگی به ایجاد رایحه ای مدرن شهری کمک می کنند که در قلمروهای علفی و میوه ای پخش می شود. نت های سر شامل مرکبات، سیب سبز. نت های قلبی شامل ریواس و برگ گوجه فرنگی و نت پایانی با نت های پایه شامل سیست لبدانوم و وانیل است. از طریق وب سایت آنها خرید کنید (ارسال به سراسر ایالات متحده و کانادا در دسترس است).
Honoré Des Prés Vamp à NY
Honore Des Prés Vamp در نیویورک.
Honore Des PrésHonoré des Prés یک عطرسازی دارای گواهی سازگار با محیط زیست است که خط تولید خود را از مواد خام و گیاهی تولید می کند. تمامی محصولات فاقد مواد رنگی، فتالات و مواد مصنوعی هستند. یکی از پرفروش‌ترین آنها Vamp à NY است که توسط عطرساز مشهور فرانسوی Olivia Giacobetti ساخته شده است (که دست ساز عطر او شامل Guerlain، Diptyque و Hermès است). در داخل بطری رایحه ای جذاب وجود دارد که ترکیبات آن شامل رام گل سرخ، وانیل بوربن، مومیایی پرویی بنزوئین و بلسان تولو است. عطر درون یک فنجان قهوه عجیب و غریب نیویورک به مادر هدیه داده شده است. در صورت خرید از وب سایت آنها می توانید در مورد نرخ حمل و نقل بین المللی آنها استعلام بگیرید. همچنین، می‌توانید این عطر را از یکی از شرکت‌های وابسته به آن‌ها مانند The Detox Market (ارسال رایگان برای خریدهای بالای 80 دلار در ایالات متحده ارائه می‌شود. ارسال به سراسر جهان) خریداری کنید.
وب سایت من را بررسی کنید. تیفانی لی من یک روزنامه نگار آزاد با سابقه در ارتباطات و تجارت هستم. من همچنین بیش از یک دهه در صنایع زیبایی، سلامتی و مد کار کرده ام. داستان های من در نشریاتی مانند Vogue، Dwell، Fashion Magazine، HuffPost، Elle، Bloomberg Pursuits، Playboy، Sharp Magazine، Departures، Travel خوانده شده است. & Leisure، American Way، Food & Wine Magazine، Eater، Bon Appetit، Shape Magazine، USA Today، و بسیاری دیگر. اگر ایده یا نکته ای دارید، لطفاً به من ایمیل بزنید leighleigh8(at)gmail.com یا من را در اینستاگرام دنبال کنید: @leightiffany_. وقتی نمی نویسم، می توانم با دختر دو ساله فوق العاده ام در آغوش بگیرم. و جست و جوی بوتیک های قدیمی برای کالاهای لوکس مورد علاقه.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط