بازسازی مکس پین 1 و 2 وارد مرحله آمادگی تولید شده است

استودیو قدرتمند Remedy Entertainment تایید نموده که بازسازی عناوین اصلی بازی های مکس پین 1 و 2 در حال انجام بوده است که در این زمینه پیشرفت قابل توجهی صورت گرفته است.

فهرست مطالب

برچسب استودیو Remedy Entertainment روی بازی آلن ویک 2 که مدت ها در انتظارش بودیم سبب شد تا این بازی به یکی از موفق ترین و البته جذاب ترین بازی های سال جاری تبدیل شود که ارزش گذاری آن بسیار بیشتر از چیزی بوده که به نظر میرسد. با این حال باید بدانید که از استودیو Remedy Entertainment محصولات بیشتری در راه است. علاوه بر بازی جدید و ترسناک آلن ویک 2 باید بدانید که توسعه پروژه های ریمیک از سوی رمدی به خوبی در حال پیش رروی بوده است که یکی از برجسته ترین آنها مکس پین میباشد.

سال گذشته شرکت های Remedy Entertainment و راک استار تایید کردند که بازسازی ترکیبی مکس پین 1 و 2 تایید شده و روند توسعه این بسته ترکیبی را رمدی برعهده خواهد داشت. این استودیو فنلاندی در گزارش مالی خود تایید کرد که در اوایل سال بخش اثبات مفهومی بازی در حال پیش روی بوده است ولی در حال حاضر وارد مرحله توسعه نشده که تا امروز این خبر قطعی شد.

آماده سازی مکس پین 1 و 2 در بخش آماده سازی تولید آغاز شده است و Remedy Entertainment در مورد سبک و گستره بازی در حال جمع آوری اطلاعات جدیدی است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی محبوب در دسترس نیست اما باید بدانید که شرکت قدرتمند Remedy Entertainment در کنار فعالیت روی ریمیک بازی ها روی اسپین اف کنترل نیز فعالیت داشته که قرار است بزودی اطلاعات جدیدی را از بازی Control 2 بشنویم.

در این باره میتوانید خبر جدید بازی Control 2 هنوز در مرحله اثبات مفهوم قرار داشته است را مطالعه کنید.

منتخب کاربران

source