کد خبر : 1977174 |
11 آبان 1402 ساعت 23:42 |
5.6K بازدید |

8
دیدگاه


انس جابر، ستاره تونسی دنیای تنیس، بعد از شکست دادن مارکتا واندروسووا در تور نهایی زنان، درون زمین به گریه افتاد و گفت بخشی از جایزه‌اش را به کودکان فلسطینی اختصاص خواهد داد.

اشک ستاره تنیس در زمین برای فلسطینیان!

به گزارش “ورزش سه”،  انس جابر با شکست دادن قهرمان چپ دست ویمبلدون تا حدی از او انتقام فینال دردناک چند ماه قبل را گرفت. اما پس از بازی، این ستاره تونسی درون زمین به گریه افتاد و گفت که اخیراً با دیدن تصاویری از بحران انسانی در غزه شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته است و متعهد شد که بخشی از جایزه خود را برای “کمک به فلسطینی‌ها” اهدا کند. 

جابر قبل از اینکه از شدت گریه نتواند حرف بزند، گفت: “از برد بسیار خوشحالم، اما راستش با شما صادقانه بگویم، اخیراً از زندگی راضی نبودم. وضعیت دنیا مرا خوشحال نمی‌کند. بسیار سخت است که بچه‌ها، نوزادانی که هر روز می‌میرند را ببینیم و ادامه دهیم، دلخراش است. من تصمیم گرفتم بخشی از پول جایزه‌ام را برای کمک به فلسطینی‌ها اهدا کنم. من نمی‌توانم فقط به خاطر این برد، از اتفاقی که در حال رخ دادن است خوشحال باشم. بچه‌ها متاسفم، [می‌دانم] امشب قرار است درباره تنیس باشد، اما دیدن هر روز ویدیوها بسیار خسته کننده است. متاسفم، این یک پیام سیاسی نیست. فقط انسانی است. من در این دنیا صلح می‌خواهم و بس.”

1948790

ستاره محبوب تونسی در ادامه گفت که پیگیری اخبار خاورمیانه بر عملکرد او در زمین اخیر تاثیر گذاشته است. جابر گفت: “من سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم از رسانه‌های اجتماعی دوری کنم، اما خیلی سخت است. شما فیلم‌ها، عکس‌ها را مرور می‌کنید و من نمی‌توانم درست بخوابم. احساس می‌کنم نمی‌توانم کاری انجام دهم. کاش می‌توانستم یک دست جادویی داشته باشم و فقط به همه اینها پایان دهم و فقط صلح برای همه باشد. اما ناامید کننده است، و شاید اهدای مقداری پول کمکی به وضع سخت این افراد در آنجا بکند. اما در قلبم، من می‌دانم که پول در حال حاضر برای آنها معنی ندارد. بنابراین من آرزوی آزادی برای همه و صلح واقعی برای همه دارم.”

این ستاره شماره 7 جهان روز جمعه به مصاف ایگا اشویانتک خواهد رفت.

source

توسط varzeshikhabari