به گزارش تجارت‌نیوز، پتروشیمی نوری امروز چهارشنبه دهم آبان، یکه‌تاز عرضه‌های بورس انرژی است و رینگ بین‌الملل این بورس میزبان نزدیک به ۳۶ هزار تن برش سنگین خواهد بود. همچنین در روز جاری نوری ۲۰ هزار تن رافینت صادراتی نیز عرضه خواهد کرد.

رینگ بین‌الملل امروز شاهد عرضه بیش از ۳۲ هزار و ۳۰۰ تن نفت سفید از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس خواهد بود که تحویل آن به صورت دریایی است.

نزدیک به ۲۷ هزار تن هیدروکربن سنگین امروز از سوی پتروشیمی بوعلی‌سینا در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود و این شرکت همچنین یک هزار تن گاز مایع نیز روی میز فروش خواهد گذاشت.

پنج هزار تن «گاز مایع» پالایش نفت آبادان، سه هزار تن «برش پنتان» پالایش گاز بیدبلند از دیگر عرضه‌های امروز رینگ بین‌الملل بورس انرژی است.

در رینگ داخلی امروز عنوان پرحجم‌ترین عرضه به ۱۰ هزار تن «آیزوفید» پالایش نفت بندرعباس اختصاص می‌یابد و بعد از آن عرضه چهار هزار تن «برش پنتان» پالایش گاز بیدبلند بیشترین حجم را به خود اختصاص داده است.

پتروشیمی پارس در رینگ داخلی یک هزار و ۱۲ تن «پنتان پلاس» عرضه خواهد کرد و شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران هم در مجموع یک هزار و ۵۰۰ تن عرضه در این رینگ خواهد داشت.

source

توسط