چگونه کانادایی ها در ایالات متحده باید با مراقبت های بهداشتی و همه گیری کووید-19 برخورد کنند

چگونه کانادایی ها در ایالات متحده باید با مراقبت های بهداشتی و همه گیری کووید-19 برخورد کنند
آزمون یوس
پرچم کانادا با گوشی پزشکی – رندر سه بعدی – اگر یک کانادایی در ایالات متحده آمریکا به … [+] درمان برای COVID-19 نیاز داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ آیا مراقبت های بهداشتی کانادا آن را پوشش می دهد؟
getty کانادایی ها و در واقع سایر بازدیدکنندگان از ایالات متحده چگونه باید با مراقبت های بهداشتی و تهدید COVID-19 برخورد کنند؟ پاسخ پیچیده است، اما جزئیات در اینجا گذاشته شده است.
در ژانویه سال جاری، دولت استان انتاریو کانادا برنامه مسافران خارج از کشور را از طرح بیمه درمانی انتاریو حذف کرد. طرح بیمه درمانی انتاریو (OHIP) یک سیستم بیمه درمانی توسط دولت برای ساکنان انتاریو است. از آنجایی که این استان برنامه خود را پیش برد، به اولین حوزه قضایی در کانادا تبدیل شد که پوشش خدمات بیمارستانی و پزشکان اورژانس دریافت شده در خارج از کشور را حذف کرد. در حالی که این اقدام به عنوان مغایر با قانون بهداشت کانادا، که تصریح می کند که همه کانادایی ها حق دارند در صورت غیبت موقت از خانه به پوشش برنامه های بهداشتی استانی خود ادامه دهند، مورد حمله قرار گرفت، دولت انتاریو با این وجود ادامه داد. از آن لحظه به بعد، ساکنان انتاریو در صورت نیاز به مراقبت های پزشکی در حین سفر، مسئول پرداخت هزینه های مراقبت های بهداشتی خود در خارج از کانادا شدند. کانادایی های استان های دیگر با شرایط مشابهی روبرو هستند.
برای مقابله با این چالش، وزارت بهداشت انتاریو توصیه کرد که ساکنان بیمه خصوصی دریافت کنند. وزارت بهداشت خاطرنشان کرد که بسیاری از مردم قبلاً از طریق طرح‌های مزایای کارکنان یا کارت‌های اعتباری پوشش بیمه پزشکی مسافرتی داشتند. در واقع، بسیاری از موسسات مالی کانادایی و باشگاه‌های اتومبیل‌رانی نیز بیمه پزشکی مسافرتی کوتاه‌مدت ارائه می‌دهند. حتی Loblaws، بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای کشور، بیمه مسافرتی را با نام تجاری رئیس جمهور انتخاب مالی ارائه می دهد.
موضوع پوشش مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده به وضعیت شما در زمان حضور در آنجا خلاصه می شود. بسیاری از مهاجران در ایالات متحده واجد شرایط دسترسی به بیمه درمانی تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه یا آنچه که به عنوان Obamacare شناخته می شود، هستند. معیار اصلی این است که “حضور قانونی” داشته باشید. این شامل افرادی می شود که مقیم دائم قانونی، پناهجویان، پناهندگان، اتباع خارجی پذیرفته شده تحت هر گونه ویزای غیر مهاجرتی هستند که در وضعیت هستند، و برخی طبقه بندی های دیگر تحت قانون مهاجرت و ملیت. بنابراین، کانادایی ها در وضعیت ویزای TN، L-1، E-2، O-1 و P همگی واجد شرایط هستند. با این حال، بازدیدکنندگان و افرادی که به طور قانونی در ایالات متحده حضور ندارند، حضور ندارند.
البته، در زمانی که انتاریو تغییر خود را ایجاد کرد، کووید-19 هنوز در زندگی اکثر مردم آمریکای شمالی مشهود نبود. هیچ توجهی به معنای این تغییر برای کانادایی‌هایی که از ایالات متحده بازدید می‌کنند در زمینه همه‌گیری و عدم پوشش مراقبت‌های بهداشتی استانی وجود نداشت. در مورد انتاریو، و در واقع در مورد پوشش بسیار محدود مراقبت های بهداشتی حتی از سایر استان های کانادا، این سوال مطرح شد: اگر یک کانادایی هنگام بازدید از ایالات متحده به ویروس مبتلا شود، چه اتفاقی می افتد؟
پاسخ بستگی به مراحلی دارد که چنین کانادایی باید طی کند.
پزشک زن در حال بررسی دمای بیمار با ابزار مادون قرمز در بیمارستان، ویروس COVID-19 … [+] (SARS-CoV-2)
gettyMORE FROMFORBES ADVISORSScore 5% بازگشت به رده هزینه‌های برتر شما با کارت نقدی سفارشی Citi جدیدByRobin Saks مشاور FrankelForbes StaffTravel Medical Insurance ExplainedByAshley Chorpenningcontributorدریافت آزمایش – مرحله 1 تنها راه برای تأیید انجام آزمایش کووید-1 است. این بدان معنی است که اگر یک کانادایی علائمی داشته باشد، باید با یک مرجع بهداشت عمومی محلی تماس بگیرد. در این مورد، کاملاً واضح است که انجام آزمایش کووید-19 برای همه، از جمله بازدیدکنندگان کانادایی، رایگان است. این توسط قانون تصویب شده توسط کنگره در این زمینه پوشش داده شده است. بنابراین تا آنجا که به آزمایش مربوط می شود، این نباید برای کانادایی ها مشکلی ایجاد کند.
در واقع، برای اطمینان از این احتمال که برخی از بیگانگان تحت تأثیر COVID-19 ممکن است در جستجوی درمان های پزشکی یا خدمات پیشگیرانه لازم مردد باشند زیرا می تواند توانایی آنها را برای درخواست بعدی برای مزایای مهاجرت مختل کند، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده نشان داده است: آزمایش، درمان، یا مراقبت های پیشگیرانه (از جمله واکسن ها، در صورت در دسترس بودن واکسن) مربوط به کووید-19 را به عنوان بخشی از تعیین عدم پذیرش هزینه عمومی، و نه به عنوان شرایط مربوط به منافع عمومی قابل اعمال برای افراد غیرمهاجر خاصی که به دنبال تمدید مدت زمان هستند، در نظر نمی گیرند. اقامت یا تغییر وضعیت، حتی اگر چنین درمانی توسط یک یا چند مزیت عمومی، همانطور که در قانون تعریف شده است، ارائه یا پرداخت شود (به عنوان مثال، Medicaid با بودجه فدرال). به طور خلاصه، کانادایی ها از هر گونه پیامد منفی ناشی از آزمایش یا درمان کووید-19 از نظر درخواست برای وضعیت مهاجرت ایالات متحده بعداً در امان هستند.
مرد سالخورده ای در حال صحبت با پزشکش درباره نتایج آزمایش اخیر.
gettyدرمان کرونا – مرحله 2 از آنجایی که بیشتر افراد مبتلا به بیماری خفیف کرونا به خودی خود بهبود می‌یابند، معمولاً چیزی که لازم است این است که به مدت 14 روز در خانه ایزوله شوند. با این حال، اگر باید با شما به عنوان یک کانادایی رفتار شود، چند خبر خوب و چند خبر بد در این زمینه وجود دارد.
خبر خوب این است که یک قانون فدرال به نام قانون درمان و کار پزشکی اورژانسی وجود دارد که مستلزم آن است که هرکسی که به اورژانس/بخش می رسد، بدون توجه به وضعیت بیمه یا توانایی پرداخت، تثبیت و درمان شود. خبر بد این است که قانون هیچ گونه پرداختی برای این خدمات ارائه نمی دهد. بنابراین، افرادی که بیمه نیستند ممکن است برای این درمان صورتحساب دریافت کنند. (برخی بیمارستان ها مراقبت های خیریه یا راه های دیگری برای کاهش صورتحساب دارند، اما این همیشه در دسترس نیست و نمی تواند همیشه نیاز را برآورده کند.) بنابراین پاسخ کوتاه این است که شما درمان را دریافت خواهید کرد، اما هزینه آن بر عهده شماست. اگر بیمه دارید، امیدوارم این هزینه را پوشش دهد. اگر نه، شما در قبض گیر خواهید کرد. برخی از برنامه های سفر بیمه ای برای کانادایی ها وجود دارد که Covid-19 را پوشش می دهد. یکی SafetyWing، دیگری HeyMondo است. با این حال، شما باید با دقت خرید کنید و اینها باید قبل از سفر ترتیب داده شوند.
به طور خلاصه، کانادایی ها برای سفر به ایالات متحده به بیمه پزشکی نیاز دارند. اگر بیمه ندارند اما نیاز به آزمایش کرونا دارند، مشکلی وجود ندارد زیرا آزمایش رایگان است. با این حال، اگر معلوم شود که آنها نیاز به درمان در بیمارستان دارند، در حالی که از مراقبت محروم نمی شوند، به احتمال زیاد مسئول هزینه مراقبت خواهند بود. در مورد افرادی که دارای وضعیت مهاجرت معتبر ایالات متحده هستند، ممکن است واجد شرایط اوباماکر باشند. اما در مورد بازدیدکنندگان کانادایی، پوشش در دسترس نیست. این یک چالش جدی است زیرا هزینه مراقبت در بیمارستان های ایالات متحده می تواند بسیار قابل توجه باشد، اغلب هزاران دلار در روز. بهترین طرح بررسی بیمه و اخذ آن قبل از مواجهه با چنین مشکلی است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Andy J. Semotiuk من یک وکیل مهاجرت ایالات متحده و کانادا هستم و به بیش از 10000 مشتری با مشکلات قانونی مختلف کمک کرده ام. من عضو کافه های نیویورک و کالیفرنیا در ایالات متحده و کافه های انتاریو و BC در کانادا هستم. من یک خبرنگار سابق سازمان ملل، یک نویسنده منتشر شده، یک سخنران حرفه ای و کار برای شرکت حقوقی Pace در تورنتو هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source