یکی از کاربران بعد از سفارش 4 آیفون 15 پرومکس، با اشتباه عجیب اپل به جای دریافت 4 گوشی، 60 گوشی از این مدل را دریافت کرد!

آیا شما هم وقتی یک محصول گران قیمت را به صورت آنلاین سفارش می‌دهید، نگران این قضیه هستید که چیزی برای سفارش شما اتفاق بیفتد؟ مانند گم شدن محصول در حمل و نقل، تحویل به شخص اشتباه یا خطا در کار شرکت؟ این نگرانی طبیعی است، زیرا هر یک از این اتفاقات ممکن است رخ دهد. اخیراً، یکی از کاربران اپل، چهار گوشی آیفون 15 پرو مکس را برای کارمندان خود سفارش داد. اما به جای دریافت چهار گوشی، 60 واحد از آیفون 15 پرو مکس با حافظه 1 ترابایت دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اشتباه عجیب اپل ؛ علت این ماجرا چیست؟

این حادثه با یک ویدیویی که توسط یک کاربر تیک تاک به نام @legends_gio به اشتراک گذاشته شد، اعلام شد. طبق ویدیو، یک تاجر که می‌خواست آیفون 15 پرو مکس را برای کارمندان شرکت خود خریداری کند، یک دستگاه با حافظه 1 ترابایت برای خود و سه دستگاه با حافظه 256 گیگابایت برای کارمندانش سفارش داد. پس از مدتی انتظار، مرد محصولات را دریافت کرد و در حیرت فراوانی قرار گرفت.

اشتباه عجیب اپل

او چهار گوشی آیفون 15 پرو مکس را با قیمت 3600 دلار سفارش داد، اما به جای آن سه جعبه شامل 60 واحد از آیفون 15 پرو مکس با حافظه 1 ترابایت دریافت کرد. قیمت فروش بین‌المللی هر یک از این گوشی‌ها 1599 دلار است، بنابراین هزینه این خطای حمل و نقل برای اپل تقریباً 96000 دلار است. جالب است که مرد مجبور به بازگرداندن گوشی‌ها نیست، اما اپل اگر بخواهد می‌تواند آن‌ها را غیرقابل استفاده کند. به عنوان مثال، در طول تظاهرات Black Lives Matter در ایالات متحده، گوشی‌هایی که از فروشگاه‌های اپل سرقت شده بودند، با پیام‌هایی که درخواست بازگشت آن‌ها را داشتند، غیرقابل استفاده شدند.

اما سوال اینجاست است که چگونه اپل چنین اشتباهی را انجام داده است. در نهایت، اپل قبل از ارسال یک سفارش، بسیاری از بررسی‌ها و مراحل را انجام می‌دهد. به همین دلیل، تعداد کمی از کاربران مشکلی با سفارشات مستقیم از اپل دارند. این باعث می‌شود مردم به این فکر بیفتند که آیا این اتفاق می‌تواند برای سفارش آن‌ها هم رخ دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این اشتباه عجیب اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

source

توسط