قیمت و شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو

معین خودرو که واردات خودروهای تویوتا به کشور را انجام خواهد داد، اولین شرایط فروش تویوتا کرولا ۱.۲ توربو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی را با تحویل ۹۰ روزه، اعلام کرد. در این طرح فروش، قیمت نهایی تویوتا کرولا ۱.۲ توربو وارداتی شرکت معین خودرو، ۲میلیارد و ۱۵میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده که شامل هزینه‌های قانونی نظیر مالیات ارزش افزوده، شماره‌گذاری، گواهی اسقاط، بیمه شخص ثالث و … نیز می‌شود. این عدد پیش از اعمال هزینه های قانونی و به عنوان قیمت قطعی در مبادی ورودی، ۱.۷۴۷.۳۰۰.۰۰۰ تومان بوده.

قیمت و شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو

مشخصات تویوتا کرولا

همانطور که اشاره شد، خودروی قابل عرضه در این مرحله فروش، تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو ایرانیان با پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو است که با ۱۱۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT مجهز است و صفر تا صد ۱۲ ثانیه دارد. این مدل می‌تواند در نهایت، تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و متوسط مصرف سوخت آن نیز در سیکل ترکیبی، صدی ۵.۶ لیتر اعلام شده.

امکانات خودرو وارداتی معین خودرو

طبق کاتالوگ بارگزاری شده در سایت فروش یکپارچه خودروهای وارداتی، تویوتا کرولا شرکت معین خودرو در مدل ۱.۲ توربو، دارای امکاناتی نظیر استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۹ اینچ لمسی، سیستم صوتی با شش بلندگو، نویگیشن، صندلی راننده با قابلیت تنظیم در ۵ جهت، ایربگ‌های جلو، کنترل پایداری الکترونیک، کروزکنترل، دوربین دنده عقب و سنسور باران است.

قیمت و شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو

فروش تویوتا کرولا وارداتی

آن دسته از متقاضیانی که اواخر سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیش ثبت‌نام را انجام داده بودند، در صورت نوبت‌دهی و اطلاع‌رسانی برای این نوبت، می‌توانند در طرح فروش تویوتا کرولا وارداتی شرکت معین خودرو که از روز گذشته (پنجشنبه ۱۱ آبان) آغاز شده نسبت به انتخاب و نهایی کردن ثبت‌نام خود با قیمت نهایی اعلام شده، اقدام نمایند. همانطور که اشاره شد، موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت، ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

قیمت و شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو

انتهای پیام

source