طرفداری | ورونیک، مادر و ایجنت آدرین رابیو، نمی‌خواهد تا لحظه مناسب به قرارداد جدید با یوونتوس فکر کند و از تمدید قرارداد یک ساله رابیو با یوونتوس در تابستان گذشته راضی به نظر می‌رسد. این بازیکن 28 ساله در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم ماسیمیلیانو الگری بود و به نظر می‌رسید که در پایان فصل با انتقالی آزاد راهی تیم دیگری شود، در حالی که تنها چند روز از قرارداد او باقی مانده بود، قراردادی یک ساله جدیدی با حقوق 8 میلیون یورو خالص در سال امضا کرد.

رابیو در این فصل نیز نمایش‌های درخشانی در یوونتوس ارائه داده و باشگاه مشتاق است تا با او قرارداد بلند مدتی امضا کند، اما این احتمال نیز وجود دارد که بار دیگر اتفاق‌های پیش از آخرین قرارداد او در ماه‌های آینده تکرار شود. ورونیک رابیو در گفتگو با SportWeek  ابتدا درباره ایده امضای قرارداد جدید با یوونتوس صحبت کرد. او گفت:

برای صحبت در مورد تمدید قرارداد خیلی زود است. در لحظه مناسب همه چیز را می‌سنجیم و در پایان، مثل همیشه آدرین تصمیم گیرنده خواهد بود.

او در مورد تمدید یک ساله این بازیکن در ژوئن گذشته نیز افزود:

این ایده من بود. در ابتدا باشگاه موافقت نکرد، اما من قرارداد یک ساله جدیدی به همراه افزایش حقوق قابل توجهی دریافت کردم. این تمدید قراردادی مبتکرانه است.

او همچنین در مورد انتقال رابیو به یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2019 گفت:

یوونتوس او را انتخاب اول می‌دانست، آنها سال‌ها بود که ما را به معنای واقعی کلمه تعقیب می‌کردند. من نمایندگان بیانکونری را در جایگاه‌ها، خارج از ورزشگاه‌ها و در جایی که کمتر از همه انتظارش را داشتم، می‌دیدم الگری واقعا او را می‌خواست و با فدریکو کروبینی نیز رابطه‌ای بسیار صمیمانه و حرفه‌ای داشتیم.

 

source

توسط varzeshikhabari