خان‌محمدی: بازی‌های فشرده باعث نوسان پرسپولیس شده /بازیکنان باید استقامت داشته باشند

پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد: این تیم هر 3 – 4 روز یکبار بازی می‌کند و این موضوع باعث نوسان در نتیجه گیری شده است.

حسن خان‌محمدی در گفت و گو با برنا ، درباره تساوی پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس هر 3، 4 روز یک بار بازی می‌کند و مصدوم هم دارد و شرایط این تیم سخت است. فکر می‌کنم برای ریکاوری و بازیکن به مشکل برمی‌خوردند و در این بازی هم دیدیم که این مشکل را داشتند. به نظرم روزهای بدشانسی پرسپولیس را شاهد هستیم اما باید استقامت کنند چون شرایط فوتبالی ما به صورتی است که برنامه بازی های آسیایی و تیم ملی و باشگاهی باهم تداخل دارد.

وی تصریح کرد: فوتبال است و برد و باخت وجود دارد. تیم پرسپولیس حمله می کرد و جلو بود. این تیم می‌توانست با یک بازی منطقی، دفاعی و ریسک کمتر3 امتیاز را بگیرد اما از آن طرف هم صنعت نفت حمله می‌کرد و این تیم آبادانی با یک موقعیت توانست شرایط را به نفع خود برگرداند. در مجموع پرسپولیس با وجود اینکه بهتر از حریفش بود اما یک ذره بازیکنانش دستپاچه بودند. با توجه به اینکه در بازی قبلی هم 2 امتیاز را از دست داده بودیم، 3 امتیاز این بازی هم برای ما مهم بود اما متاسفانه نتوانستیم امتیازات کامل را به دست آوریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه مهاجمان سرخپوش نتوانستند در این بازی گل بزنند، گفت: من فکر می‌کنم که تیم پرسپولیس از لحاظ تعداد گل زدن در فاز هجومی و خط حمله اش یک مقدار مشکل دارد چون یکسری از بازیکنانش مصدوم شدند. تعدادی از بازیکنان هم عادت 3 روز یک بار بازی را ندارند و فشار روی آنها قرار دارد. دیدید که سعید صادقی هم تعویض شد و بازیکنان تحت فشار هستند. البته ما زیاد به این نوع بازی کردن عادت نداریم اما در اروپا 3، 4 روز یک بار بازی می کنند. شرایط فوتبالی شان چنین مسئله‌ای را ایجاب می‌کند. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس برابر صنعت نفت بد بازی نکرد اما باید در فاز دفاعی باید بهتر عمل کند تا امتیاز ازدست ندهد.

خان محمدی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس را چطور دید، بیان کرد: عدم هماهنگی مدافعان را در این بازی شاهد بودیم. فکر می‌کنم پرسپولیس در 2 بازی 2 امتیاز گرفت و اگر از این 2 بازی یکی را می‌برد و یکی را می باخت خیلی به نفعش بود. البته پرسپولیسی‌ها در بازی با ملوان هم آن شادی و نشاط را نداشتند اما این بازی بهتر از بازی با ملوان بود. در مجموع در فاز دفاع به خصوص در عمق مشکل پیدا کردیم. پورعلی گنجی مصدوم شد و گولسیانی جایش را گرفت اما تا این بازیکن جا بیفتد یک مقدار زمان می‌برد.

او درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس فقط توپ‌ها را ارسال می‌کردند و مدافعان نفت آبادان هم توپ‌ها را مهار می کردند، گفت: به هر حال از زمانی که شهاب زاهدی به بازی آمد پرسپولیسی‌ها روی به از کناره‌ها گرفتند تا زاهدی ضربه سر بزند و آنها هم کاملا این مسئله را متوجه شده بودند و زاهدی را گرفته بودند. باید از نقطه کور حریف یا فضاهای پنهانی نفت آبادان بهره می‌بردند اما هدفشان ارسال توپ به زاهدی بود و در نهایت حریف در این زمینه موفق تر عمل کرد.

خان محمدی درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال تاجیکستان است، گفت: به نظرم بعضی از مواقع تیم یک فراز و نشیبی دارد و پرسپولیس هم در شیب پایین افتاده است. پرسپولیس یکسری مشکلات دیگر هم دارد. این تیم مصدومان زیادی دارد و تا بازیکنان جایگزین بخواهند با هم جا بیفتند یک مقدار زمان می خواهد و فکر می کنم بزودی درست می شود.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)