شکار انسان‌ها توسط میمون‌ها در نخستین تریلر Kingdom of the Planet of the Apes

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نخستین تریلر از فیلم جذاب Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که دنیایی پسا-آخرالزمانی را به معرض نمایش می‌گذارد.

پیش از آن که مت ریوز سکان هدایت فیلم Batman (بتمن) را بر عهده بگیرد و وضعیت آشفته دی‌سی را در سینما نجات دهد، فیلم حماسی و تماشایی War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) در سال ۲۰۱۷ به ارمغان آورد تا یکی از بهترین ۳ گانه‌های تاریخ سینما را شاهد باشیم. ۳ گانه‌ای که روایتی تیره و تاریک از خیزش میمون‌های جهش یافته را به معرض نمایش گذاشت و به سبب جلوه‌های بصری چشم‌نواز، هر مخاطبی را به وجد می‌آورد.

پس از گذشت ۷ سال در ۲۰۲۴ شاهد اکران دنباله War for the Planet of the Apes تحت عنوان Kingdom of the Planet of the Apes (قلمرو سیاره میمون‌ها) خواهیم بود. دنباله‌ای که چندین و چند نسل پس از جنگ میمون‌ها و انسان‌ها به رهبری سزار جریان داشته و حال تکامل این موجودات به حدی افزایش یافته که نه تنها به راحتی صحبت کرده و جامعه مختص به خود را تشکیل داده‌اند، بلکه عملاً بشریت را به حاشیه رانده تا حدی که باقی مانده آن‌ها به انسان‌های نخستین شباهت پیدا کرده‌ و توسط این میمون‌ها شکار می‌شوند.

مسئله‌ای که در تریلر زیبا و چشم‌نواز این دنباله می‌توانید شاهد آن باشید. تریلری که نوید حس و حال ساخته‌های مت ریوز را داشته و امید می‌رود که محصول نهایی بتواند کیفیتی همچون ۳ گانه اصلی را ارائه دهد.

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes به کارگردانی وس بال و حضور بازیگرانی نظیر فریا آلن، پیتر میکون، ایکا دارویل برای اکران در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source