زیردوشی یکی از تجهیزات کاربردی برای دکوراسیون حمام محسوب می­شود که می­توان آن را به­صورت مجزا یا در کنار کابین مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از آپارتمان­ها محیط کوچکی برای حمام دارند، می­توان از این محصولات به­منظور ایجاد فضایی مناسب و زیبا استفاده کرد.

این را هم در نظر داشته باشید که اگر حمام و سرویس بهداشتی در منزل شما فضای مشترکی دارد، به‌کار بردن این محصول می­تواند جنبه بهداشتی زیادی برای محیط داشته باشد. در صورتی که می­خواهید با کمک تجهیزات مناسب، از فضای حمام به بهترین نحو استفاده کنید، تا پایان مقاله با همراه شوید تا اطلاعاتی درباره یک محصول کاربردی دراختیارتان قرار دهیم.

چرا باید از زیردوشی استفاده کنیم؟

طراحی و دکوراسیون داخلی منازل در تمامی بخش­های آن مهم است و می­توان گفت، چنین تجهیزاتی به­عنوان یکی از المان­های مناسب در دکوراسیون حمام قابل استفاده هستند.

زیردوشی در طرح­ها و ابعاد مختلفی قابل دسترسی است که می­توانید متناسب با محیط مورد نظر یکی از آنها را برای حمام منزل خود انتخاب کنید.

اگر در کابین یا به­صورت مجزا از این محصول استفاده کنید، امکان انتقال رطوبت به تمام فضای حمام وجود ندارد و از همین رو آب و رطوبت در حین دوش­گرفتن تنها در یک محل باقی می­ماند. از همین رو اگر در فضای حمام از تجهیزات چوبی یا ام­دی­اف مانند میز آرایشی برای دکوراسیون استفاده می­کنید، با کمک این محصول کاربردی، احتمال رسیدن رطوبت به آنها کم­تر است.

با توجه به اینکه رطوبت یکی از عوامل اصلی در پوسیدگی وسایل است، استفاده از این محصول می­تواند طول عمر تجهیزات مورد استفاده در حمام را بالاتر ببرد.

با انواع زیردوشی آشنا شوید

براساس اینکه این تجهیزات به چه صورت در محل قرار بگیرند یا کارایی آنها چگونه باشد، می­توان انواع زیر دوشی را در دسته­هایی با نام­های مختلف قرار داد که در یک تقسیم­بندی کلی با 2 نام، ثابت و متحرک شناخته می­شوند.

نمونه­های ثابت با توجه به نام آنها، امکان جابه­جایی ندارد و به­صورت ثابت در محل مورد نظر قرار می­گیرد، بیشتر آنها نیز مستطیلی­شکل هستند. برای استفاده از مدل­های ثابت باید در نظر داشته باشید که به­دلیل اینکه امکان جابه­جایی ندارد، بهتر است مکان دقیق آن را به­خوبی مشخص کنید.

در صورت استفاده از مدل­های متحرک در فضای داخلی کابین، مواقعی که می­خواهید تمام بخش­های کابین را تمیز و ضدعفونی کنید امکان برداشتن زیردوشی و نظافت بخش­های زیرین آن وجود دارد.

روکار

شکل ظاهری مدل­های روکار به این صورت است که اطراف آنها دارای یک لبه برآمده است که باعث فاصله بیشتر این محصول از سطح زمین می­شود، این نوع از مدل­ها را می­توانید به­صورت ثابت و متحرک استفاده کنید.

توکار

برای قرارگیری این مدل باید در ابتدا بخشی از حمام را که برای نصب آن در نظر گرفته­اید با عمق مناسب آماده کنید تا زیردوشی داخل آن جا بگیرد.

در واقع زیردوشی توکار نسبت به سطح زمین، پایین­تر قرار می­گیرد و از این طریق فضایی را ایجاد می­کند تا آب در یک محل جمع­آوری شود.

زیردوشی ترموزا

مواد مختلفی که برای ساخت زیردوشی مورد استفاده قرار می­گیرد

یکی از مواردی که می­تواند در زمان خرید یک محصول مناسب دارای اهمیت باشد، جنس متریالی است که برای ساخت آن استفاده می­شود و فاکتور مهم در این خصوص، کیفیت مواد است.

فایبرگلاس

یکی از مدل­هایی که در بازار دیده می­شود از نوع فایبرگلاس است که مقاومت خوبی دارد و از نظر رنگ و اندازه نیز می­توانید نمونه­های مختلفی از آن را ببینید.

چینی

مدل­های چینی به­دلیل مواد اولیه مورد استفاده برای آنها، از وزن بالایی برخوردار هستند و از طرفی نیز جنس چینی در مقایسه با دیگر مدل­ها قیمت بیشتری دارد.

پلاستیکی

پلاستیک مورد استفاده برای ساخت این محصولات از نمونه­های مرغوب و باکیفیت است که بسیار سبک بوده و قابل انعطاف است، لایه سطحی زیردوشی پلاستیکی مقاومت خوبی دارد و با توجه به وزن پایین، می­توانید این مدل­ها را به­راحتی جابه­جا کنید.

مزیت دیگری که می­توان برای مدل­های پلاستیکی در نظر گرفت قیمت مناسب آنها است که در صورت خرید نمونه­های باکیفیت، کارایی بسیار خوبی دارد.

سنگی

برای ساخت این مدل­ها از کامپوزیت و پلیمرهای مخصوصی استفاده می­شود که طراحی شبیه به سنگ دارند و برای کسانی که به­دنبال دکوراسیون طبیعی باشند، مناسب است.

ویژگی­های زیردوشی مناسب که در انتخاب محصول به شما کمک می­کند

برای اینکه بتوانید محصول مناسبی را خریداری کنید، باید چند فاکتور مختلف را مد نظر قرار دهید که در انتخاب بهتر به شما کمک می­کند.

مقاومت محصول

عامل اصلی در تعیین مقاومت این تجهیزات، مواد اولیه مصرفی و میزان کیفیت آن بوده، پس هنگام انتخاب، بهتر است بدانید که زیردوشی حمام باید توانایی تحمل وزن بالایی داشته باشد و در هنگام استفاده دچار شکستگی و انحنا نشود.

از همین رو محصولاتی که فروشگاه ترموزا در اختیار شما قرار می­دهد از بهترین متریال ساخته شده­اند که کارایی و عملکرد مطلوبی را در اختیار شما قرار می­دهند. محصولات این فروشگاه از ورق­های پلیمری ABS ساخته شده­اند که روکش آنها با استفاده از یک لایه رزین اکریلیک پوشیده می­شود و از این طریق مقاومت خوبی را برای محصول ایجاد می­کند.

ابعاد و شکل ظاهری

تنوع در اندازه و سایز به شما کمک می­کند تا در انتخاب محصولی که متناسب با ابعاد حمام شما باشد راحت­تر عمل کنید، به­طور کلی این محصولات به شکل­های مربع، مستطیل و قوس­دار عرضه می­شود تا دست شما برای انتخاب باز باشد.

بر همین اساس ترموزا محصولات خود را در سایزهای مختلف و شکل­های متنوعی به شما ارائه می­دهد تا به­راحتی بتوانید مدل موردنظر خود را از میان نمونه­هایی با اندازه­های مختلف و به­صورت ثابت و متحرک انتخاب کنید.

قیمت محصول

در نظر داشته باشید که شما برای خرید محصولی مناسب و باکیفیت باید به­دنبال نمونه­هایی باشید که قیمت معقول و منصفانه­ای دارند، از همین رو می­توانید انواع مدل­های باکیفیت را با قیمتی به­صرفه از ترموزا خریداری کنید.

جمع­ بندی

زیردوشی به­عنوان یک محصول زیبایی و بهداشتی در نظر گرفته می­شود که می­توانید از آن در محیط حمام استفاده کنید، از مزایای خوب این محصول جمع­کردن آب در یک قسمت واحد و جلوگیری از رسیدن رطوبت به دیگر تجهیزات حمام است.

نمونه­های مختلفی از این محصول به بازار عرضه می­شود که به­صورت ثابت و متحرک هستند و برای نصب نیز می­توانید در حالت­های روکار و توکار از آنها استفاده کنید.

جنس مواد مورد استفاده برای این محصولات نیز شامل فایبرگلاس، چینی، پلاستیک و سنگی است که هر کدام ویژگی­های خاص خود را دارد.

در صورتی که به­دنبال خرید محصولی باکیفیت و مرغوب هستید که از قیمت مناسبی برخوردار باشد، فروشگاه ترموزا به شما در انتخاب محصول کمک می­کند.


source

توسط varzeshikhabari