پنج سال پیش (اواخر نوامبر 2018) بود که کمپانی خودروسازی هیوندای در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از مدل هیوندای پالیسید رونمایی کرد. سپس در سال 2022 فیس لیفتی از آن ارائه و پس از آن شایعه شده بود که این شرکت قصد دارد از مدل جدید این خودرو رونمایی و آن را به بازار عرضه کند.

این خودرو که هیوندای پالیسید 2024 Calligraphy Night Edition نام گرفته، ظاهر جذابی دارد و حاشیه‌های مشکی‌رنگی در داخل و خارج آن مشاهده می‌شود. این رنگ در جلوپنجره، نمای جلو و عقب، ریل‌های سقف و نمای کناری خودرو کار شده و چرخ‌های 20 اینچی مشکی نیز با لوگوی تیره‌ای در خودرو حضور یافته‌اند.

در سپر عقب، تزئینات کرومی تیره‌ و در نمای عقب خودرو لوگوی H و PALISADE به چشم می‌خورند. این مدل در دو رنگ Abyss Black و Hyper White ساخته شده که هر کدام ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارند.

هیوندای در این مدل هم از لوگوی HTRAC استفاده کرده تا به خریداران نشان دهد که این نسخه با سیستم چهار چرخ متحرک ساخته شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی از کابین خودرو منتشر نشده ولی بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته؛ هیوندای پالیسید 2024 Calligraphy Night Edition تنها در رنگ مشکی با روکش آلومینیومی تیره روی کنسول عرضه می‌شود.

دیگر از صندلی‌های چرم ناپا معمولی خبری نیست و می‌توان صندلی‌هایی با روکش جیر میکرو تیره را در کابین مشاهده کرد. هیوندای در این خودرو از ویژگی‌هایی همچون کنترل ترمز در سراشیبی، یدک‌کش، قفل AWD برای سیستم چهارچرخ محرک H-TRAC و غیره استفاده کرده است.

اکنون تریم SE پایه دارای کنترل آب و هوای جلو دو منطقه‌ای و کنترل دمای بخش عقبی کابین است؛ این در حالی است که مدل‌های Limited و Calligraphy به نور محیطی جذابی مجهز شده‌اند.

گفته می‌شود این خودرو دارای یک پیشرانه 2.5 لیتری بنزینی هیبریدی و یک موتور 3.5 لیتری توربوشارژ خواهد بود. شایعاتی مبنی بر عدم استفاده از موتور دیزلی موجود در برخی بازارها منتشر شده است، چرا که در این چند سال اخیر مقررات سختگیرانه آلایندگی حکم‌فرما شده بنابراین هیوندای باید موتور 2.2 لیتری CRDi خود را کنار بگذارد.

اکنون مشتریانی که در ایالات متحده حضور دارند، می‌توانند هیوندای پالیسید 2024 Calligraphy Night Edition را با قیمت 54935 دلار سفارش دهند. البته خریداری این مدل در رنگ هایپر وایت 450 دلار هزینه اضافی را برای مشتریان رقم خواهد زد. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خودشان مجموعه‌ای از لوازم جانبی اضافه را خریداری کرده و خودرو را شخصی‌سازی کنند.

در نهایت باید اشاره کنیم که کمپانی خودروسازی هیوندای به احتمال زیاد بخواهد در نیمه دوم سال 2024 برای اولین بار از هیوندای پالیسید 2024 Calligraphy Night Edition رونمایی کند؛ ولی به هر حال تولید این مدل از ژانویه 2025 آغاز خواهد شد.

source

توسط