بردن بازیافت به خیابان_ Chicago Recycles Michigan Ave

شینگل

یک کنترل کننده ترافیک در خیابان میشیگان، شیکاگو. (اعتبار عکس: ویکی پدیا)

شیکاگو در مواجهه با بودجه و جدول زمانی محدود برای بازسازی خیابان میشیگان، نوع جدیدی از سنگفرش را در سال گذشته ایجاد کرد که با لاستیک‌های ماشین بازیافتی، زونا سقف آسفالت، و پیاده‌روی احیا شده از خیابان‌های دیگر ساخته شده بود.
خیابان جدید و بازیافت شده شمالی میشیگان چنان انجمن ملی روسازی آسفالت را تحت تأثیر قرار داد که برای گرامیداشت آن جایزه سالانه ای ابداع کرد – جایزه رهبری محیطی.
مارگارت بی سرواریچ، معاون ارتباطات و امور عمومی انجمن، دیروز در ایمیلی به من گفت: «کاری که آنها در آنجا انجام دادند واقعاً خارق العاده بود.
“آنها جرأت کردند درصد بالایی از مواد بازیافتی را در SMA (مخلوط آسفالت ماتریس سنگ)، روکش آسفالت درجه یک قرار دهند. SMA چیز سختی است، اما شما باید آن را درست انجام دهید. بنابراین با استفاده از روسازی آسفالت بازیافتی، آسفالت بازیافتی PLUS زونا، لاستیک زمینی PLUS حرکت جسورانه ای بود.”
به گفته گیب کلاین، کمیسر اداره حمل و نقل شیکاگو، جسورانه اما نه بی خود.
او در اوایل این ماه در یک انجمن حمل و نقل که توسط شرکت اشتراک‌گذاری خودرو iGo حمایت می‌شد، گفت: «ما این کار را فقط برای اینکه هیپی‌باز باشیم و بگوییم «هی اینجا یک خیابان بازیافتی است» انجام ندادیم.
“به طرز چشمگیری ارزان تر بود. تقریباً 40 درصد ارزان تر بود. این خیابان با کیفیت تر است. همچنین ساکت تر است زیرا لاستیک دارد بنابراین صدای عبور اتوبوس ها را نمی شنوید.”
خیابان جدید میشیگان حاوی 45 درصد محتوای بازیافتی است، از جمله زونا از حدود 130 خانه، 2200 لاستیک ماشین زمینی، و 24 کامیون از سنگفرش های احیا شده. مقامات شیکاگو با یک شرکت مهندسی و آزمایش مواد همکاری کردند تا مطمئن شوند که سنگفرش جدید در خیابانی که به عنوان یک جاذبه بزرگ برای 40 میلیون گردشگر شهر عمل می کند، موفق خواهد شد.
کلاین گفت: “این نمونه ای از انواع کارهایی است که ما باید انجام دهیم تا باهوش تر باشیم.”
پست های مرتبط: شهرها به لطف برنامه ها انتظار رونق دوچرخه را دارند
آخرین طرح پاسخگویی راهم: اپلیکیشنی که خدمات شهری را ردیابی می کند
شهرداران غرب میانه قول همکاری در زمینه فناوری، حمل و نقل – منهای رحم
جف مک ماهون از سال 1985، زمانی که متوجه شدم دانشگاهم زباله های رادیواکتیو را در زباله دانی دور می اندازد، انرژی و محیط زیست را پوشش داده ام. این داستان در جمهوری آریزونا پخش شد و من از آن زمان به دنبال الکترون‌ها و آلاینده‌ها هستم – برای روزنامه‌های آریزونا و کالیفرنیا، برای هفته‌نامه‌های جایگزین از جمله New Times و Newcity، برای نوآوران آنلاین که منجر به فوربس مدرن شدند. من در مناطق دوردست پرسه زده ام – برای پوشش جنگ ضدانقلاب در نیکاراگوئه، زلزله سری جهانی در سانفرانسیسکو، کنفرانس های تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در کپنهاگ و پاریس. به مدت 20 سال در دانشگاه شیکاگو روزنامه نگاری، استدلال، نگارش علمی و سایر اشکال غیرداستانی تدریس کردم. با من در “> تماس بگیرید

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source