مزایا و معایب کاشی های سقف خورشیدی جدید تسلا چیست_

شینگل

عکس از جان مور/ گتی ایماژ

نظر شما در مورد کاشی های سقف خورشیدی جدید تسلا چیست؟ در ابتدا در Quora ظاهر شد: مکانی برای به دست آوردن و به اشتراک گذاری دانش، توانمندسازی مردم برای یادگیری از دیگران و درک بهتر جهان.
پاسخ مایکل بارنارد، تحلیلگر نوآوری کم کربن، در Quora:
من چند فکر در مورد کاشی های سقف خورشیدی جدید تسلا دارم:

* ماسک دقیقاً درست می‌گوید که ساخت پنل‌های خورشیدی زیبا و یکپارچه با ظاهر و احساس موجود خانه‌ها برای رشد انرژی خورشیدی خانگی بسیار مهم است. مردم خانه های خود را دوست دارند و در مورد آنها وسواس دارند. داشتن چندین انتخاب از کاشی های بسیار جذاب که طولانی تر به نظر می رسند و محو نمی شوند بسیار عالی است. به نظر می رسد انتخاب های تسلا بهتر از هر کاشی خورشیدی موجود در بازار باشد.
* مشک حق دارد که در بسیاری از جاها که هزینه سقف، به علاوه برقی که تولید می‌کند، به علاوه طول عمر ادعایی آن، هزینه کلی محلول را ارزان‌تر از سقف معمولی و دریافت برق از شبکه می‌کند. با این حال، خود سقف بدون شک بسیار گرانتر از سقف معمولی است، بنابراین استهلاک قیمت به نوعی حیاتی خواهد بود. اما قیمت برق در مناطق جغرافیایی بسیار متفاوت است، بنابراین در همه جا منطقی نخواهد بود.
* پیشنهاد ماسک مبنی بر اینکه یک سوم انرژی از خورشیدی پشت بام و دو سوم از شبکه تامین می شود، به نظر من غیرفعال است. تنها حدود 25 درصد از خانوارها به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که مطابق با EIA یا NREL (من فراموش کرده‌ام که کدام یک، نور خورشید مفیدی را فراهم می‌کنند). من اعداد را به هم زدم و تنها خانه‌های بزرگ، مجزا، به سبک مزرعه‌داری در جنوب ایالات متحده می‌توانستند برق کافی برای تامین تمام نیازهای سال تولید کنند. ساختمان‌های اداری، کاندو و آپارتمان‌ها سطح سقف کمتری نسبت به حجم داخلی دارند و معمولاً دارای شستشوی پنجره‌ها، تجهیزات مکانیکی آسانسور و/یا تهویه مطبوع بر روی سقف‌ها هستند که سطح موجود را حتی بیشتر کاهش می‌دهد. فقط فروشگاه‌های بزرگ، انبارها، کازینوها و موارد مشابه دارای نسبت سطح سقف به حجم داخلی هستند. به احتمال زیاد خورشیدی توزیع شده تنها 10 درصد از تقاضای برق را پشتیبانی می کند. این خوب است، اما نه 33٪.
* زمانی که ماسک در مورد تقاضا صحبت می کرد، در هر سناریوی گاراژی، دو خودروی الکتریکی را نادیده گرفت. الگوهای معمولی دور بودن خودروها از خانه‌ها در دوره‌های اوج خورشیدی است و پاوروال‌ها کمتر از 20 درصد باتری خودروی تسلا را نگه می‌دارند و برق را بسیار آهسته پمپ می‌کنند تا خودرو را شارژ کنند. اساسا، شما هنوز هم باید به شبکه وصل باشید تا ماشین های خود را شارژ کنید، که خوب است، اما ویدیو این موضوع را بسیار کمرنگ کرد. مانند نکته سه در مورد درصد واقعی برقی که احتمالاً توسط خورشیدی روی پشت بام تامین می شود، در این ویدئو یک اغراق ضمنی وجود دارد.
* تراکم شهری بیشتر در سطح جهان در حال وقوع است. درصد افراد کمتری در خانه‌های مجزا با سقف‌های بزرگ زندگی می‌کنند. کاشی ها زیبا هستند، اما جمعیت آن ها کندتر از جمعیت در حال رشد است. این به نوعی بازاری با رشد آهسته را هدف قرار می دهد که یک چالش است. خورشیدی کاربردی مانند خودروها، بازاری با رشد بسیار سریع‌تر است.
* من فکر می کنم کاهش 2 درصدی به دلیل تزئینی بودن کاشی ها ممکن است دست کم گرفته شود. این 2٪ زمانی محتمل است که خورشید در 90 درجه کاملاً با کاشی هایی که در آن پنجره های peekaboo بیشترین نور را از خود عبور می دهند، تراز باشد. خورشید به ندرت کاملاً در یک راستا قرار می گیرد و سقف ها به طور تصادفی به خوبی با خورشید هماهنگ می شوند. من در مقایسه با پنل های خورشیدی معمولی انتظار تخریب بیشتری در استفاده واقعی دارم. این ممکن است مرتبط باشد یا نباشد. در مجموع، این یک محصول عالی و افزودنی عالی به مجموعه محصولات تسلا است، اما به نظر من ماشین‌ها و کامیون‌هایی که به زودی وارد بازار می‌شوند، تغییر دهنده بازی نیست.
این سوال در ابتدا در Quora ظاهر شد – مکانی برای به دست آوردن و به اشتراک گذاری دانش، به مردم قدرت می دهد تا از دیگران یاد بگیرند و جهان را بهتر درک کنند. می توانید Quora را در توییتر، فیس بوک و +Google دنبال کنید. سوالات بیشتر:

* اعلامیه تسلا پاوروال 2 و سقف خورشیدی: قیمت تخمینی سقف خورشیدی تسلا چقدر است؟
* انرژی خورشیدی: آینده انرژی خورشیدی چیست؟
* تسلا: چرا سرمایه گذاران به تسلا پول می دهند در حالی که می گوید سود هدف اصلی آن نیست؟ QuoraQuora: مکانی برای به دست آوردن و به اشتراک گذاری دانش، توانمندسازی مردم برای یادگیری از دیگران و درک بهتر جهان.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source