صفر شوت: تیم ژاوی گل زدن را فراموش کرده!


کد خبر : 1978358 |
16 آبان 1402 ساعت 22:26 |
15.8K بازدید |

45
دیدگاه


بارسلونا در نیمه اول بازی برابر شاختار دونتسک بسیار ناامیدانه ظاهر شد و نمایش خوبی از خود نشان نداد.

صفر شوت: تیم ژاوی گل زدن را فراموش کرده!

به گزارش “ورزش سه”، شاختار دونتسک اوکراین و بارسلونا در دیداری از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در هامبورگ به مصاف همدیگر رفتند.

شاگردان ژاوی بازی قبل‌شان مقابل رئال سوسیه‌داد را با نمایشی ضعیف پشت سر گذاشتند، گرچه با گل ثانیه‌های پایانی رونالد آرائوخو سه امتیاز بازی را کسب کردند.

ژاوی در نشست خبری پس از بازی بارها اعلام کرد که به هیچ وجه از نمایش شاگردانش راضی نبود و از آنها می‌خواهد که در بازی بعدی واکنش خوبی به این نمایش ضعیف نشان دهند.

او همچنین برای بازی امشب چند تغییر نیز در ترکیب اعمال کرد تا خستگی روی بازیکنانش تاثیر خاصی نگذارد، اما با عملکرد نیمه اول آبی اناری‌ها، به نظر می‌رسد تفکرات ژاوی برای درآوردن بازیکنانش از شوک باخت ال‌کلاسیکو کافی نبوده است.

1950995

آنها این بازی را هم به شکل بدی آغاز کردند ‌و پس از سردرگمی در بیشتر دقایق بازی، در دقیقه ۴۰ گل اول را از شاختار دریافت کردند.

شاگردان ژاوی در این ۴۵ دقیقه هیچ شوتی از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه حریف نزدند و از سه شوتی که خارج از محوطه زدند هم هیچکدام داخل چارچوب نبودند.

لواندوفسکی، مهاجم این تیم، هم هیچ شوتی نزد و در این نیمه فقط ۵ پاس موفق داشت. باید ببینیم ژاوی می‌تواند با راهنمایی‌هایش تیمش را به بازی برگرداند یا خیر.

1951020

source