غیبت کریس، چشم همه به مانه (عکس)


کد خبر : 1978339 |
16 آبان 1402 ساعت 21:04 |
15.2K بازدید |

12
دیدگاه


مرد سال فوتبال آفریقا به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان آسیاست.

غیبت کریس، چشم همه به مانه (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، هواداران فوتبال در قطر منتظر بودند تا کریستیانو رونالدو همراه با تیم النصر عربستان به دوحه سفر کند و امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل الدحیل به زمین برود ولی لوئیز کاسترو تصمیم گرفت به فوق ستاره پرتغالی خود استراحت بدهد تا حالا همه نگاه تماشاگران به سادیو مانه، دیگر ستاره تیم سعودی باشد.

سادیو مانه که در 12 مسابقه این فصل لیگ روشن عربستان 6 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس در گلزنی ناکام بود و در دومین دیدارشان در آسیا نیز در فهرست دیدار با استقلال تاجیکستان قرار نگرفت، اما در جدال رفت با الدحیل قطر توانست گلزنی کند.

1950949

آقای گل پیشین لیگ برتر انگلیس که در دومین حضورش در مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانست برابر الدحیل گلزنی کند، امیدوار است امشب هم در دیدار برگشت مقابل همین تیم قطری بدرخشد و آمار گل‌هایش را بالاتر ببرد.

سادیو مانه سه روز قبل در دیدار لیگ روشن عربستان یک گل مقابل الخلیج به ثمر رساند که VAR آن را رد کرد و یک مسابقه قبل‌تر از آن هم در جام پادشاهی گلزنی داشت که امیدوار است همین روند امشب در غیاب رونالدو برای او ادامه پیدا کند.

source