رزاقی‌نیا: مقابل انگلیس بدشانس بودیم؛/ هدف ایران در جام جهانی مشخص شد


کد خبر : 1980462 |
25 آبان 1402 ساعت 22:21 |
27K بازدید |

7
دیدگاه

رزاقی‌نیا: مقابل انگلیس بدشانس بودیم؛


ملی پوش نوجوانان ایران تاکید کرد فردا به دنبال برتری مقابل نیوکالدونیا و بعد در تلاش برای تفاضل گل بهتر هستند.

هدف ایران در جام جهانی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، امیرمحمد رزاقی‌نیا در آستانه دیدار تیم فوتبال زیر 17 سال ایران مقابل نیوکالدونیا در سومین مسابقه مرحله گروهی درباره عملکردشان در دو مسابقه گذشته ابراز کرد: در هر دو بازی مقابل برزیل و انگلیس خیلی خوب کار کردیم. مربیان تیم هم تلاش زیادی داشتند تا ما با آمادگی کامل در این مسابقات به میدان برویم.

او درباره شرایط تیم نوجوانان ایران برای دیدار مقابل نیوکالدونیا اظهار کرد: پس از بازی مقابل انگلیس، به سرعت ریکاوری کردیم و در حال حاضر وضعیت خوبی داریم. برابر انگلیس بازی پایاپای داشتیم و در یک بدشانسی شکست خوردیم.

رزاقی‌نیا درباره اینکه آیا تیم ایران به دنبال گل‌های زیاد در بازی پایانی دور گروهی جام جهانی است، عنوان کرد: نیوکالدونیا تیم خوبی است و ما احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم. با این وجود، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. در این بازی، اول به برد فکر می‌کنیم و بعد تفاضل گل.

گفتنی است، تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت 15:30 فردا جمعه در آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال به مصاف نیوکالدونیا می‌رود که در صورت پیروزی در این مسابقه صعودش را قطعی خواهد کرد.

source